Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/721
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКордубан, М. В.-
dc.date.accessioned2017-09-04T11:36:33Z-
dc.date.available2017-09-04T11:36:33Z-
dc.date.issued2016-04-08-
dc.identifier.citationКордубан М. В. Практика навчання мов у домашній освіті в Україні в першій половині ХІХ століття / М. В. Кордубан // Дошкільна освіта у сучасному освітньому просторі: актуальні проблеми, досвід, інновації : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 8-9 квіт. 2016 р. / Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди. – Харків, 2016. – Ч. 1. – С. 228–232.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/721-
dc.description.abstractУ статті розглянуто методи навчання грамоти та методи навчання іноземних мов у домашній освіті в Україні в першій половині ХІХ століття. Проаналізовано методичні рекомендації до початкового навчання грамоти Гольтьє. Схарактеризовано методи навчання грамоти К. Ушинського, Г. Бланка. Висвітлено педагогічні погляди щодо навчання іноземних мов В.Татищева. Встановлено застосування методів перекладу: граматико-перекладного та текстуально-перекладного. В статье рассмотрены методы обучения грамоте и методы обучения иностранным языкам в домашнем образовании в Украине в первой половине XIX века. Проанализированы методические рекомендации к начальному обучению грамоте Гольтье. Охарактеризовано методы обучения грамоте К. Ушинского, Г. Бланка. Освещены педагогические взгляды по обучению иностранных языков В. Татищева. Установлено применение методов перевода: грамматико-переводного и текстуально-переводного. The article deals with methods of teaching literacy and methods of teaching foreign languages in the home education in Ukraine in the first half of the XIX century. Analyzed guidelines for primary education Golte. Characterized literacy teaching methods К. Ushinsky, G. Blanc. When covering pedagogical views on training V. Tatischev foreign languages. The use of established methods of translation: grammar-translation and textually - transferable.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherХНПУ імені Г. С. Сковородиuk_UA.UTF-8
dc.subjectдомашня освітаuk_UA.UTF-8
dc.subjectметоди навчанняuk_UA.UTF-8
dc.subjectнавчання іноземних мовuk_UA.UTF-8
dc.subjectдомашнее образованиеuk_UA.UTF-8
dc.subjectметоды обученияuk_UA.UTF-8
dc.subjectобучение иностранным языкамuk_UA.UTF-8
dc.subjecthome educationuk_UA.UTF-8
dc.subjectteaching methodsuk_UA.UTF-8
dc.subjectteaching of foreign languagesuk_UA.UTF-8
dc.titleПРАКТИКА НАВЧАННЯ МОВ У ДОМАШНІЙ ОСВІТІ В УКРАЇНІ В ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ СТОЛІТТЯuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeПРАКТИКА ОБУЧЕНИЯ ЯЗЫКАМ В ДОМАШНЕМ ОБРАЗОВАНИИ В УКРАИНЕ В ПЕРВОЙ ПОЛОВИНЕ XIX ВЕКАuk_UA.UTF-8
dc.typeArticleuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра теорії, технологій і методик дошкільної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кордубан М. В.doc61 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.