Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/721
Title: ПРАКТИКА НАВЧАННЯ МОВ У ДОМАШНІЙ ОСВІТІ В УКРАЇНІ В ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ СТОЛІТТЯ
Other Titles: ПРАКТИКА ОБУЧЕНИЯ ЯЗЫКАМ В ДОМАШНЕМ ОБРАЗОВАНИИ В УКРАИНЕ В ПЕРВОЙ ПОЛОВИНЕ XIX ВЕКА
Authors: Кордубан, М. В.
Keywords: домашня освіта
методи навчання
навчання іноземних мов
домашнее образование
методы обучения
обучение иностранным языкам
home education
teaching methods
teaching of foreign languages
Issue Date: 8-Apr-2016
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди
Citation: Кордубан М. В. Практика навчання мов у домашній освіті в Україні в першій половині ХІХ століття / М. В. Кордубан // Дошкільна освіта у сучасному освітньому просторі: актуальні проблеми, досвід, інновації : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 8-9 квіт. 2016 р. / Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди. – Харків, 2016. – Ч. 1. – С. 228–232.
Abstract: У статті розглянуто методи навчання грамоти та методи навчання іноземних мов у домашній освіті в Україні в першій половині ХІХ століття. Проаналізовано методичні рекомендації до початкового навчання грамоти Гольтьє. Схарактеризовано методи навчання грамоти К. Ушинського, Г. Бланка. Висвітлено педагогічні погляди щодо навчання іноземних мов В.Татищева. Встановлено застосування методів перекладу: граматико-перекладного та текстуально-перекладного. В статье рассмотрены методы обучения грамоте и методы обучения иностранным языкам в домашнем образовании в Украине в первой половине XIX века. Проанализированы методические рекомендации к начальному обучению грамоте Гольтье. Охарактеризовано методы обучения грамоте К. Ушинского, Г. Бланка. Освещены педагогические взгляды по обучению иностранных языков В. Татищева. Установлено применение методов перевода: грамматико-переводного и текстуально-переводного. The article deals with methods of teaching literacy and methods of teaching foreign languages in the home education in Ukraine in the first half of the XIX century. Analyzed guidelines for primary education Golte. Characterized literacy teaching methods К. Ushinsky, G. Blanc. When covering pedagogical views on training V. Tatischev foreign languages. The use of established methods of translation: grammar-translation and textually - transferable.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/721
Appears in Collections:Кафедра теорії і технологій дошкільної освіти та мистецьких дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кордубан М. В.doc61 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.