Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/7143
Title: Інтерактивні технології навчання як засіб розвитку творчої особистості молодшого школяра
Other Titles: Интерактивные технологии обучения как средство развития творческой личности младшего школьника
Interactive learning technologies as a means of developing the creative personality of a junior student
Authors: Клінгер, І. В.
Keywords: інтерактивні технології
учні
освітній процес
творчий розвиток
система
учитель
Нова українська школа
методи роботи
интерактивные технологии
учащиеся
образовательный процесс
творческое развитие
Новая украинская школа
методы работы
Interactive technologies
students
educational process
creative development
system
teacher
The new Ukrainian school
methods of work
Issue Date: 2021
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Клінгер І. В. Інтерактивні технології навчання як засіб розвитку творчої особистості молодшого школяра : випускна кваліфікац. робота на здобуття освіт. ступеня магістра : спец. 013 Початкова освіта / І. В. Клінгер ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, каф. почат. і проф. освіти. – Харків, 2021. – 65 с. + табл.
Abstract: Одним із провідних завдань Нової української школи є розвиток творчої особистості молодшого школяра. Сучасний учитель постійно оновлює методичний інструментарій для того, щоб зробити освітнє середовище безпечним, а процес навчання творчим, цікавим, інноваційним. Інтерактивні технології дають можливість реалізувати основні напрями роботи у початковій школі, тому їх вивчення і використання в освітньому процесі є актуальними. Випускна кваліфікаційна робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел. У вступі визначено основні дефініції дослідження, доведено його актуальність, визначено завдання та методи роботи. У першому розділі, на основі науково-педагогічної літератури та чинних документів, що регулюють організацію освітнього процесу в початковій школі визначено сутність поняття «інтерактивні технології навчання». Виявлено особливості інтерактивних технологій навчання як засобу творчого розвитку молодшого школяра. У другому розділі представлено комплекс уроків із використанням інтерактивних технологій навчання, що сприятимуть розвитку творчої особистості молодших школярів, перевірити його ефективність. У висновках доведено, що для організації успішного освітнього процесу доцільно використовувати інтерактивні технології на уроках всіх галузей, оскільки таке навчання розкриває творчий потенціал дитини, навчає учнів співпраці, активізує пізнавальну діяльність та критичне мислення. Одной из ведущих задач Новой украинской школы есть развитие творческой личности младшего школьника. Современный учитель постоянно обновляет методический инструментарий для того, чтобы сделать образовательную среду безопасной, а процесс обучения творческим, интересным, инновационным. Интерактивные технологии дают возможность реализовать основные направления работы в начальной школе, поэтому их изучение и использование в образовательном процессе актуально. Выпускная квалификационная работа состоит из введения, двух глав, заключения, списка использованных источников. Во введении определены основные определения исследования, доказана его актуальность, определены задачи и методы работы. В первой главе, на основе научно-педагогической литературы и действующих документов, регулирующих организацию образовательного процесса в начальной школе, определена сущность понятия «интерактивные технологии обучения». Выявлен особенности интерактивных технологий обучения как средства творческого развития младшего школьника. Во втором разделе представлен комплекс уроков с использованием интерактивных технологий обучения, которые будут способствовать развитию творческой личности младших школьников, проверить его эффективность. В выводах доказано, что для организации успешного образовательного процесса целесообразно использовать интерактивные технологии на уроках всех отраслей, поскольку такое обучение раскрывает творческий потенциал ребенка, обучает учащихся сотрудничеству, активизирует познавательную деятельность и критическое мышление. One of the leading tasks of the new Ukrainian school is the development of the creative personality of the junior schoolchild. The modern teacher is constantly updating the methodological tools in order to make the educational environment safe and the learning process creative, interesting, innovative. Interactive technologies provide an opportunity to implement the main areas of work in primary school, so their study and use in the educational process are relevant. The final qualifying work consists of an introduction, two sections, conclusions, a list of sources used. The introduction defines the main definitions of the study, proves its relevance, defines the objectives and methods of work. In the first section, based on scientific and pedagogical literature and current documents governing the organization of the educational process in primary school, the essence of the concept of "interactive learning technologies" is defined. The peculiarities of interactive learning technologies as a means of creative development of junior schoolchildren are revealed. The second section presents a set of lessons with the use of interactive learning technologies that will promote the development of creative personality of primary school students, to test its effectiveness. The conclusions prove that for the organization of a successful educational process it is advisable to use interactive technologies in lessons of all fields, as such training reveals the creative potential of the child, teaches students to cooperate, enhances cognitive activity and critical thinking.
URI: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/7143
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Клінгер І. В. .pdf
  Restricted Access
988.07 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.