Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6977
Title: Особистісно зорієнтований підхід в управлінні закладом загальної середньої освіти
Other Titles: Личностно ориентированный подход в управлении заведением общего среднего образования
Personality-oriented approach in the general secondary education management
Authors: Стрельченко, К. В.
Keywords: заклад освіти
управління
педагогічний колектив
особистісно зорієнтований підхід
учебное заведение
управление
педагогический коллектив
личностно ориентированный подход
educational institution
management
teaching staff
personality-oriented approach
Issue Date: 2022
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Стрельченко К. В. Особистісно зорієнтований підхід в управлінні закладом загальної середньої освіти : кваліфікац. робота на здобуття освіт. ступеня магістра : спец. 073 Менеджмент / К. В. Стрельченко ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, каф. наук. основ упр. – Харків, 2022. – 89 с. + дод.
Abstract: У роботі досліджено теоретичні та практичні напрацювання науковців із проблеми управління закладом загальної середньої освіти на основі особистісно зорієнтованого підходу. Уточнено суть інноваційних підходів в управлінні, особливості особистісно зорієнтованого підходу, упорядковано діагностичний інструментарій вимірювання управлінської діяльності з його реалізації. Розроблено комплексно-цільову програму з удосконалення означеного аспекту управління. В работе исследованы теоретические и практические наработки ученых по проблеме управления общего среднего образования на основе личностно ориентированного подхода. Уточнена суть инновационных подходов в управлении, особенности личностно ориентированного подхода, упорядочен диагностический инструментарий измерения управленческой деятельности по его реализации. Разработана комплексно-целевая программа по усовершенствованию указанного аспекта управления. The theoretical and practical achievements of scientists on the management of general secondary education on the basis of personality-oriented approach are investigated in the work. The essence of innovative approaches in management, features of the personality-oriented approach are specified, diagnostic tools of measurement of administrative activity on its realization are arranged. A comprehensive and targeted program to improve this aspect of management has been developed.
URI: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/6977
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стрельченко К. В. Особистісно зорієнтований підхід .pdf
  Restricted Access
2.84 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.