ФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВОЇ ГРАМОТНОСТІ ШКОЛЯРІВ ЯК МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА
Завантаження...
Дата
2024-06-10
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті розглянуто формування фінансової грамотності школярів у навчанні інформатики, що забезпечує впровадження відповідної наскрізної змістової лінії – «Підприємливість та фінансова грамотність». Виділено напрями реалізації наскрізної змістової лінії «Підприємливість і фінансова грамотність» у навчанні школярів.
The article considers the formation of financial literacy of schoolchildren in the teaching of computer science, which ensures the implementation of the corresponding cross-curricular content line - "Entrepreneurship and financial literacy". The directions of implementation of the cross-curricular content line "Entrepreneurship and financial literacy" in the teaching of schoolchildren are highlighted.
Опис
Ключові слова
фінансова грамотність, інформатика, підприємливість, освітній процес, financial literacy, computer science, entrepreneurship, educational process
Цитування
Качанов І., Пономарьова Н. Формування фінансової грамотності школярів як методична проблема. Освіта збереже Україну! : матеріали ІІІ Всеукраїнських Прокопенківських читань, (м. Харків, 10 черв. 2024 р.) / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.) та ін. Харків, 2024. С. 236–238.