НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ ДО ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ РЕСУРСІВ У НАВЧАННІ ІНФОРМАТИКИ ЗДОБУВАЧІВ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ
Завантаження...
Дата
2024-06-10
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті проаналізовано впровадження цифрових ресурсів у навчанні інформатики здобувачів фахової передвищої освіти. У навчанні інформатики як загальноосвітньої навчальної дисципліни в професійно-технічній освіті застосовують різні види цифрових освітніх ресурсів, які мають певну специфіку. До онлайн-сервісів для навчання програмування належать: Kodable, Code Monkey, Code.org, Scratch, CodeCombat, Blockly Games. Ці ресурси являють собою ігрове освітнє середовище з метою навчання мов програмування для здобувачів різного віку й різного рівня знань. Популярні в усьому світі є інтерактивні симулятори SimCityEdu, MineCraftEdu, що дають змогу використовувати елементи гри як фрагмент завдання під час вивчення матеріалу та проводити заняття повністю у віртуальному світі. Навчально-методичні матеріали повинні містити опис-характеристику функціональних можливостей і способів застосування різних видів цифрових ресурсів у навчанні, приклади завдань для впровадження різних форм навчальної діяльності з їх використанням.
The article analyzes the implementation of digital resources in teaching computer science to students of professional pre-higher education. In teaching computer science as a general educational discipline in vocational education, various types of digital educational resources are used, which have certain specifics. Online services for teaching programming include: Kodable, Code Monkey, Code.org, Scratch, CodeCombat, Blockly Games. These resources are a game educational environment for teaching programming languages to students of different ages and different levels of knowledge. Interactive simulators SimCityEdu, MineCraftEdu are popular all over the world, which allow you to use game elements as a fragment of the task while studying the material and conduct classes entirely in the virtual world. Educational and methodological materials should contain a description-characteristic of the functionality and methods of using various types of digital resources in learning, examples of tasks for implementing various forms of educational activities using them.
Опис
Ключові слова
інформатика, цифрові ресурси, програмування, освітній процес, навчально-методичні матеріали, computer science, digital resources, programming, educational process, teaching and methodological materials
Цитування
Калугіна О., Пономарьова Н. Навчально-методичні матеріали до використання цифрових ресурсів у навчанні інформатики здобувачів фахової передвищої освіти. Освіта збереже Україну! : матеріали ІІІ Всеукраїнських Прокопенківських читань, (м. Харків, 10 черв. 2024 р.) / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.) та ін. Харків, 2024. С. 226–230.