ЛАБОРАТОРНИЙ ПРАКТИКУМ З ОПРАЦЮВАННЯ СТАТИСТИЧНИХ ДАНИХ ДЛЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2024-06-10
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті проаналізовано підготовку учителів інформатики. Майбутні вчителі інформатики вже мають достатній рівень цифрової компетентності та не потребують навчання елементарних навичок роботи з різними видами програмного забезпечення, проте обов’язковим є формування практичних умінь їх застосування під час вирішення прикладних задач і, зокрема задач обробки експериментальних даних. Для цього розроблено лабораторний практикум з основ математичної статистики (на базі табличного процесора Microsoft Excel) для майбутніх учителів інформатики. Лабораторний практикум складається з восьми лабораторних робіт, кожна з яких містить мету й очікувані результати, виклад теоретичного матеріалу, тренувальні завдання та завдання для систематизації й узагальнення знань з адаптованим змістовим наповненням. Систематичне виконання завдань лабораторного практикуму допоможе майбутньому вчителю інформатики отримати належні знання, уміння та навички роботи з методами математичної статистики, а також сформує мотиваційні засади до їх застосування в професійній діяльності. The article analyzes the training of computer science teachers. Future computer science teachers already have a sufficient level of digital competence and do not need to learn basic skills in working with various types of software, but it is mandatory to form practical skills in their application when solving applied problems and, in particular, problems of processing experimental data. For this purpose, a laboratory workshop on the basics of mathematical statistics (based on the Microsoft Excel spreadsheet) has been developed for future computer science teachers. The laboratory workshop consists of eight laboratory works, each of which contains a goal and expected results, a presentation of theoretical material, training tasks and tasks for systematization and generalization of knowledge with adapted content. Systematic completion of laboratory practical tasks will help the future computer science teacher gain the necessary knowledge, skills and abilities to work with mathematical statistics methods, as well as form motivational principles for their application in professional activities.
Опис
Ключові слова
інформатика, підготовка вчителів, цифрова компетентність, лабораторний практикум, освітній процес, computer science, teacher training, digital competence, laboratory practicum, educational process
Цитування
Голиш І., Пономарьова Н. Лабораторний практикум з опрацювання статистичних даних для майбутніх учителів інформатики. Освіта збереже Україну! : матеріали ІІІ Всеукраїнських Прокопенківських читань, (м. Харків, 10 черв. 2024 р.) / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.) та ін. Харків, 2024. С. 123–127.