ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ З ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВʼЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ НА ЗАНЯТТЯХ ІЗ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ: КОНСТАТУЮЧИЙ ЕТАП
Завантаження...
Дата
2024-06-10
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті проаналізовано формування здоровʼязбережувальної компетентності студентів, особливо в контексті технічних спеціальностей, де фізичне виховання подекуди не отримує достатньої уваги. Педагогічний експеримент, що проводиться на констатуючому етапі, має на меті оцінити початковий рівень здоровʼязбережувальної компетентності студентів технічних спеціальностей та виявити основні проблеми і потреби, які потрібно врахувати для подальшого вдосконалення навчального процесу. Здоровʼязбережувальна компетентність охоплює знання, навички та особистісні якості, необхідні для підтримки і збереження здоровʼя. Фізичне виховання є ключовим компонентом у формуванні здоровʼязбережувальної компетентності.
The article analyzes the formation of health-preserving competence of students, especially in the context of technical specialties, where physical education sometimes does not receive sufficient attention. The pedagogical experiment, conducted at the ascertaining stage, aims to assess the initial level of health-preserving competence of students of technical specialties and identify the main problems and needs that need to be taken into account for further improvement of the educational process. Health-preserving competence encompasses the knowledge, skills and personal qualities necessary to maintain and preserve health. Physical education is a key component in the formation of health-preserving competence.
Опис
Ключові слова
здоровʼязбережувальна компетентність, фізичне виховання, студенти технічних спеціальностей, освітній процес, аспірантські роботи, health-preserving competence, physical education, students of technical specialties, educational process, postgraduate works
Цитування
Азаренкова Л. Організація педагогічного експерименту з формування здоров'язбережувальної компетентності студентів технічних спеціальностей на заняттях із фізичного виховання: констатуючий етап. Освіта збереже Україну! : матеріали ІІІ Всеукраїнських Прокопенківських читань, (м. Харків, 10 черв. 2024 р.) / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.) та ін. Харків, 2024. С. 28–30.