ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ СПІЛКУВАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2024-11-07
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
Стаття присвячена проблемі формування культури спілкування у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями в умовах інклюзивного навчання. Розкрито сутність феномену «спілкування» та структуру культури спілкування в контексті її формування в умовах інклюзивної освіти. Проаналізовано необхідність формування комунікативних умінь як одного з аспектів комунікативної культури; визначено проблеми їх формування у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. The article deals with the problem of forming a culture of communication in primary schoolchildren with intellectual disabilities in inclusive education. The essence of the phenomenon of “communication” and the structure of communication culture in the context of its formation in inclusive education are revealed. The necessity of forming communicative skills as one of the aspects of communication culture is analyzed; the problems of their formation in primary schoolchildren with intellectual disabilities are identified.
Опис
Ключові слова
молодші школярі, інклюзивна освіта, інтелектуальні порушення, культура спілкування, комунікативні вміння, primary schoolchildren, inclusive education, intellectual disabilities, culture of communication, communication skills
Цитування
Науменко Н., Скриннік В. Формування культури спілкування у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями в умовах інклюзивного навчання. Природничі науки та освіта: сучасний стан і перспективи розвитку : IV Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 7–8 листоп, 2024 р. : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; редкол.: Ю. Д. Бойчук та ін. Харків, 2024. С. 319–321.