ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ОСОБИСТІСНИЙ РЕСУРС ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО ЗДОРОВ’Я МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2024-11-07
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті розглянуто проблему розвитку емоційного інтелекту як особистісного ресурсу забезпечення професійного здоров'я майбутніх учителів початкової школи; визначено структуру емоційно-етичної компетентності майбутніх учителів початкової школи; проаналізовано підходи до розуміння структури емоційного інтелекту; представлено методи, прийоми та способи розвитку компонентів емоційного інтелекту. The article deals with the problem of developing emotional intelligence as a personal resource for ensuring the professional health of future primary school teachers; the structure of emotional and ethical competence of future primary school teachers is determined; approaches to understanding the structure of emotional intelligence are analyzed; methods, techniques and methods for developing the components of emotional intelligence are presented.
Опис
Ключові слова
емоційний інтелект, професійне здоров'я, вчитель початкової школи, emotional intelligence, professional health, primary school teacher
Цитування
Науменко Н. Емоційний інтелект як особистісний ресурс забезпечення професійного здоров'я майбутніх учителів початкової школи. Природничі науки та освіта: сучасний стан і перспективи розвитку : IV Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 7–8 листоп, 2024 р. : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; редкол.: Ю. Д. Бойчук та ін. Харків, 2024. С. 251–254.