ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОЗВ'ЯЗКУ АДАПТОВАНОСТІ З ПОКАЗНИКАМИ СУБ'ЄКТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ ТА ЗНАЧУЩОГО ОТОЧЕННЯ У СТАРШОКЛАСНИКІВ
Завантаження...
Дата
2024-11-07
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті представлено результати тестування старшокласників у системі найбільш значущих стосунків за «Опитувальника суб’єктивного ставлення школяра до діяльності, самого себе та оточуючих» та виявлено різні рівні адаптованості щодо них. Залежно від рівня адаптивності в системі взаємовідносин визначається рівень вихованості підлітків. У дослідженні взяли участь 33 старшокласники.
The article presents the results of testing high school students in the system of the most significant relationships according to «Questionnaire of the subjective attitude of the schoolchild to the activity, himself and others» and reveals different levels of adaptability in relation to them. The level of upbringing of teenagers is determined depending on the level of adaptability in the system of relationships. The study involved 33 high school students.
Опис
Ключові слова
школяр, найбільш значущі стосунки, адаптивність, the schoolchild, the most significant relationships, adaptability
Цитування
Лисенко Л. М., Скічко О .С. Особливості взаємозв'язку адаптованості з показниками суб'єктивного ставлення до себе та значущого оточення у старшокласників. Природничі науки та освіта: сучасний стан і перспективи розвитку : IV Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 7–8 листоп, 2024 р. : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; редкол.: Ю. Д. Бойчук та ін. Харків, 2024. С. 242–244.