Перегляд
Останні подання
Зараз показано 1 - 5 з 233
- ДокументПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ В УМОВАХ ВІЙНИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-10) Буравель, С.Стаття присвячена важливості психологічного супроводу дітей в умовах війни, методам і підходам, які можуть бути застосовані для допомоги цим дітям, а також ролі, яку відіграють батьки, учителі та суспільство в підтримці дітей під час та після воєнних дій. Психологічний супровід дітей в умовах війни є критично важливим для їхнього здоров’я й розвитку. Забезпечення безпеки, емоційної підтримки та залучення до терапевтичних активностей допомагає дітям пережити травматичні події та зберегти своє психічне здоров’я. Важливо, щоб усі дорослі, котрі оточують дитину, працювали разом для створення підтримуючого середовища, яке сприяє її зціленню та зростанню. The article is devoted to the importance of psychological support for children in wartime, methods and approaches that can be used to help these children, as well as the role that parents, teachers and society play in supporting children during and after military operations. Psychological support for children in wartime is critically important for their health and development. Providing safety, emotional support and involvement in therapeutic activities helps children survive traumatic events and maintain their mental health. It is important that all adults surrounding the child work together to create a supportive environment that promotes their healing and growth.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОЗВ'ЯЗКУ АДАПТОВАНОСТІ З ПОКАЗНИКАМИ СУБ'ЄКТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ ТА ЗНАЧУЩОГО ОТОЧЕННЯ У СТАРШОКЛАСНИКІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-11-07) Лисенко, Л. М.; Скічко, О .С.У статті представлено результати тестування старшокласників у системі найбільш значущих стосунків за «Опитувальника суб’єктивного ставлення школяра до діяльності, самого себе та оточуючих» та виявлено різні рівні адаптованості щодо них. Залежно від рівня адаптивності в системі взаємовідносин визначається рівень вихованості підлітків. У дослідженні взяли участь 33 старшокласники. The article presents the results of testing high school students in the system of the most significant relationships according to «Questionnaire of the subjective attitude of the schoolchild to the activity, himself and others» and reveals different levels of adaptability in relation to them. The level of upbringing of teenagers is determined depending on the level of adaptability in the system of relationships. The study involved 33 high school students.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ АРТ-ТЕРАПЕВТИЧНИХ МЕТОДІВ ДЛЯ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-16) Левченко, А. В.У публікації досліджено розвиток критичного мислення студентів-майбутніх психологів. Особливе місце в арсеналі інноваційних психолого-педагогічних технологій займає арт-терапія. Арт-терапія – це лікування за допомогою залучень людини до мистецтва. Арт-терапія розширює світогляд, пам’ять, увагу, уяву, критичне мислення. Зазначено, що мислити критично – це професійно необхідна навичка, яка має свої позитивні наслідки застосування, тому варто розвивати та застосовувати таке мислення щодня, зокрема і для своєї майбутньої професії. The publication examines the development of critical thinking of students-future psychologists. A special place in the arsenal of innovative psychological and pedagogical technologies is occupied by art therapy. Art therapy is treatment by involving a person in art. Art therapy expands outlook, memory, attention, imagination, and critical thinking. It is noted that thinking critically is a professionally necessary skill that has its own positive consequences of application, so it is worth developing and applying such thinking every day, in particular for your future profession.
- ДокументКЕЙС-МЕТОД У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ(Cuiavian University in Wloclawek, 2024-05-06) Скрипник, Н. Г.У статті досліджено кейс-метод у навчальному процесі підготовки майбутніх психологів. Даний метод надає можливість оптимально закріпити теоретичні знання, використати їх у практиці, що важливо при професійній підготовці. Реалізація кейс-методу передбачає активну взаємодію викладача і здобувача, діалоги, дискусії. Кейс-метод є перспективним інтерактивним методом у професійній підготовці фахівців у галузі психології, оскільки сприяє підвищенню рівня професійної компетентності, позитивної професійної мотивації і успішності здобувачів, розширює можливості моделювання майбутньої професійної діяльності через опрацювання конкретної практичної ситуації, а також розвитку важливих особистісних якостей майбутнього психолога. The article examines the case method in the educational process of training future psychologists. This method provides an opportunity to optimally consolidate theoretical knowledge and use it in practice, which is important for professional training. The implementation of the case method involves active interaction between the teacher and the applicant, dialogues, and discussions. The case method is a promising interactive method in the professional training of specialists in the field of psychology, as it contributes to increasing the level of professional competence, positive professional motivation and success of applicants, expands the possibilities of modeling future professional activity through the study of a specific practical situation, as well as the development of important personal qualities of the future psychologist.
- ДокументПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ЗМІСТ ТА ПРОВІДНІ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-01-31) Жванія, Т. В.У публікації досліджено проблему готовності особистості до професійної діяльності. Психологічна готовність особистості до професійної діяльності – є стійким системним психологічним утворенням у структурі її емоційної сфери як майбутнього фахівця, що виражає певний рівень емоційної зрілості особистості, базується на розвиненій емоційній компетентності, є показником психологічного здоров’я людини та забезпечує ефективну міжособистісну взаємодію. The publication examines the problem of an individual's readiness for professional activity. The psychological readiness of an individual for professional activity is a stable systemic psychological formation in the structure of his emotional sphere as a future specialist, which expresses a certain level of emotional maturity of the individual, is based on developed emotional competence, is an indicator of a person's psychological health and ensures effective interpersonal interaction.