Ігрові вправи як засіб корекції та розвитку фонематичних процесів у старших дошкільників із фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2024
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У кваліфікаційній роботі порушено актуальну проблематику розвитку фонематичних процесів у старших дошкільників із фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення. Для корекції і розвитку пропонуються ігрові вправи, що сприяють соціалізації дитини, збагаченню її активного словника, розвитку фонематичного слуху. Проаналізовано теоретичні питання розвитку фонематичних процесів у дітей із фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення, визначено проблеми та напрями роботи логопеда з корекції та розвитку фонематичних процесів. Визначено вихідний рівень сформованості фонематичних умінь дитини, склад словника дітей із фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення, запропоновано комплекс логопедичної роботи з опорою на ігрові вправи та доведено їх ефективність. The qualification work deals with the actual problem of the development of phonemic processes in older preschoolers with phonetic-phonemic underdevelopment of speech. For correction and development, game exercises are offered that contribute to the child's socialization, enrichment of his active vocabulary, and development of phonemic hearing. The theoretical issues of the development of phonemic processes in children with phonetic-phonemic underdevelopment of speech are analyzed, the problems and directions of the speech therapist's work on the correction and development of phonemic processes are defined. The initial level of formation of the child's phonemic skills, the composition of the vocabulary of children with phonetic-phonemic underdevelopment of speech was determined, a complex of logopedic work based on game exercises was proposed and their effectiveness was proven.
Опис
Ключові слова
фонетико-фонематичне недорозвинення мовлення, ігрові вправи, корекція, діти старшого дошкільного віку, логопедична робота, phonetic-phonemic underdevelopment of speech, game exercises, correction, older preschool children, speech therapy work
Цитування
Конопля Т. В. Ігрові вправи як засіб корекції та розвитку фонематичних процесів у старших дошкільників із фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення : кваліфікац. робота на здобуття освіт. ступеня магістр : спец. 016 Спеціальна освіта / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, каф. спец. педагогіки. Харків, 2024. 89 с. : іл., табл. + дод.
Колекції