2024

Постійний URI для цієї колекції

Перегляд

Останні подання

Зараз показано 1 - 5 з 599
  • Документ
    Соціокультурне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами українського фольклору
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Юрковська, Т. В.
    У магістерській роботі проведено дослідження процесу формування мовленнєвого етикету у дітей старшого дошкільного віку. Проведено аналіз психолого-педагогічної літератури для визначення особливостей цього процесу та встановлення умов, які сприяють успішному формуванню мовленнєвого етикету у дітей. Обґрунтовано вимоги до методів роботи з педагогічним персоналом, необхідного обладнання та форм організації діяльності в дошкільних закладах для ефективного розвитку мовленнєвого етикету старших дошкільників. Розроблено та перевірено на практиці методику, спрямовану на покращення розуміння вихователями процесів формування мовленнєвого етикету у старших дошкільників. Досліджено важливість відповідності змісту освітнього середовища мовленнєвим потребам педагогічних працівників для стимулювання їхньої зацікавленості у даній темі. In the master's thesis, a study of the process of formation of speech etiquette in children of older preschool age was carried out. An analysis of the psychological and pedagogical literature was carried out to determine the features of this process and establish the conditions that contribute to the successful formation of speech etiquette in children. The requirements for methods of working with teaching staff, necessary equipment and forms of organization of activities in preschool institutions for the effective development of speech etiquette of older preschoolers are substantiated. A methodology aimed at improving educators' understanding of the processes of speech etiquette formation in older preschoolers has been developed and tested in practice. The importance of matching the content of the educational environment to the speech needs of pedagogical workers in order to stimulate their interest in this topic was studied.
  • Документ
    Формування естетичної культури дітей старшого дошкільного віку засобами образотворчого мистецтва
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Шумейко, Р. І.
    У магістерській роботі проведено дослідження процесу формування мовленнєвого етикету у дітей старшого дошкільного віку. Здійснено аналіз психолого-педагогічної літератури для визначення особливостей цього процесу та встановлення умов, які сприяють успішному формуванню мовленнєвого етикету у дітей. Обґрунтовано вимоги до методів роботи з педагогічним персоналом, необхідного обладнання та форм організації діяльності в дошкільних закладах для ефективного розвитку мовленнєвого етикету старших дошкільників. Розроблено та перевірено на практиці методику, спрямовану на покращення розуміння вихователями процесів формування мовленнєвого етикету у старших дошкільників. Досліджено важливість відповідності змісту освітнього середовища мовленнєвим потребам педагогічних працівників для стимулювання їхньої зацікавленості у даній темі. In the master's thesis, a study of the process of formation of speech etiquette in children of older preschool age was carried out. An analysis of the psychological and pedagogical literature was carried out to determine the features of this process and establish the conditions that contribute to the successful formation of speech etiquette in children. The requirements for methods of working with teaching staff, necessary equipment and forms of organization of activities in preschool institutions for the effective development of speech etiquette of older preschoolers are substantiated. A methodology aimed at improving educators' understanding of the processes of speech etiquette formation in older preschoolers has been developed and tested in practice. The importance of matching the content of the educational environment to the speech needs of pedagogical workers in order to stimulate their interest in this topic was studied.
  • Документ
    Формування емоційної компетентності майбутніх фахівців закладу дошкільної освіти
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Шевченко, К. О.
    У магістерській роботі, розглянуто процес формування емоційної компетентності у майбутніх фахівців дошкільної освіти через використання ігрових проблемно-практичних ситуацій. Здійснено аналіз психолого-педагогічної літератури для визначення особливостей цього процесу та визначено умови, які сприяють ефективному формуванню правильного розуміння та виявленню емоцій в майбутніх педагогів дошкільного закладу. Обгрунтовано вимоги до методів роботи з майбутніми педагогами, необхідного обладнання та форм організації діяльності в навчальних закладах для успішного формування емоційної компетентності. Розроблено та перевірено на практиці методику, спрямовану на покращення розуміння майбутніми педагогами важливості розвитку емоційної компетентності у дітей дошкільного віку. Досліджено також важливість відповідності змісту освітнього середовища пізнавальним потребам студентів для стимулювання їхньої зацікавленості в даній темі. In the master's thesis, the process of forming emotional competence in future specialists of preschool education through the use of game problem-practical situations is considered. An analysis of psychological-pedagogical literature was carried out to determine the features of this process and the conditions that contribute to the effective formation of correct understanding and the detection of emotions in future preschool teachers were determined. The requirements for methods of working with future teachers, necessary equipment and forms of organization of activities in educational institutions for the successful formation of emotional competence are substantiated. A methodology aimed at improving future teachers' understanding of the importance of developing emotional competence in preschool children has been developed and tested in practice. The importance of matching the content of the educational environment to the students' cognitive needs in order to stimulate their interest in this topic was also studied.
  • Документ
    ЗАСОБИ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДОШКІЛЬНИКІВ В УМОВАХ СУЧАСНОГО ЗДО
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Шведова, М. В.
    У кваліфікаційній роботі досліджено розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку. Робота ґрунтується на аналізі науково-методичної літератури, методичних посібників, наукових статей, періодичних видань та напрацювань сучасних та попередніх вчених і дослідників в галузі дошкільної педагогіки. Наукова новизна роботи полягає у наявності оригінального дослідницького матеріалу по напрямку проведеного дослідження; уточнено поняття «творчі здібності»; обґрунтовано критерії і показники розвитку творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку в умовах сучасного ЗДО. Теоретична та практична цінність роботи полягає в наявності теоретичного матеріалу по дослідженню, відсіяного з-поміж іншого в процесі пошуку інформації по темі, та в систематизації матеріалу напрямку дослідження. Результати проведеного дослідження можуть бути використані вихователями закладів дошкільної освіти, викладачами та студентами закладів вищої освіти. The qualification work investigates the development of creative abilities of preschool children. The work is based on the analysis of scientific and methodological literature, manuals, scientific articles, periodicals and developments of modern and previous scientists and researchers in the field of preschool pedagogy. The scientific novelty of the work lies in the availability of original research material in the field of the study; the concept of "creative abilities" is clarified; the criteria and indicators of the development of creative abilities in senior preschool children in the conditions of modern preschool educational institutions are substantiated. The theoretical and practical value of the work lies in the availability of theoretical material on the study, which was sifted out, among other things, in the process of searching for information on the topic, and in the systematisation of the material of the research area. The results of the study can be used by teachers of preschool education institutions, teachers and students of higher education institutions.
  • Документ
    Ознайомлення старших дошкільників правилами вуличного руху у процесі використання ігрових проблемно-практичних ситуацій
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Хандешина, О. О.
    У магістерській роботі досліджено процес ознайомлення старших дошкільників з правилами вуличного руху в процесі використання ігрових проблемно-практичних ситуацій. Аналізуючи психолого-педагогічну літературу, виявлено особливості цього процесу та визначено умови, які сприяють ефективному формуванню у дітей правильного розуміння вуличного руху. Раціоналізовано вимоги до методів роботи з дітьми, необхідного обладнання та форм організації діяльності в дошкільних закладах для успішного ознайомлення дітей з правилами вуличного руху. Розроблено та перевірено на практиці методику, спрямовану на покращення розуміння дітьми важливості правильної поведінки на вулиці. Досліджено важливість відповідності змісту освітнього середовища пізнавальним потребам дітей для стимулювання їхньої зацікавленості в даній темі. In the master's thesis, the process of familiarizing older preschoolers with the rules of street traffic in the process of using game problem-practical situations was investigated. Analyzing the psychological and pedagogical literature, the features of this process were revealed and the conditions that contribute to the effective formation of children's correct understanding of street traffic were determined. The requirements for methods of working with children, necessary equipment and forms of organization of activities in preschool institutions for successfully familiarizing children with street traffic rules have been rationalized. A methodology aimed at improving children's understanding of the importance of correct behavior on the street has been developed and tested in practice. The importance of matching the content of the educational environment to the cognitive needs of children in order to stimulate their interest in this topic was studied.