АСПЕКТИ АКТИВІЗАЦІЇ МИСЛЕНЕВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЧЕРЕЗ ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧІ ЗАХОДИ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2024-10-25
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
Мислена діяльність учнів 5-6 класів залежить від розвитку конкретно-образного мислення; логічного мислення; інтересу до пізнання; формування критичного мислення; розвитку здатності до самостійного вирішення проблем. Розвиток цих напрямків дозволить окремі розумові операції перетворити в єдину цілісну структуру. А характеристики рухової діяльності, що застосовуються у фізичній культурі і спорті також сприяють розвитку мислення дитини, оскільки фізичні вправи мають позитивний вплив на діяльність мозку. Аналіз структури рухів, оцінка ситуації, пошук раціонального вирішення рухових завдань це ті фактори, що активізують мислену діяльність учнів. Mental activity of 5th-6th grade students depends on the development of concrete and figurative thinking; logical thinking; interest in knowledge; formation of critical thinking; development of the ability to solve problems independently. The development of these areas will allow individual mental operations to be transformed into a single coherent structure. And the characteristics of motor activity used in physical culture and sports also contribute to the development of a child's thinking, since physical exercises have a positive effect on brain activity. Analysis of the structure of movements, assessment of the situation, search for a rational solution to motor tasks are the factors that activate the mental activity of students.
Опис
Ключові слова
мисленева діяльність, фізкультурно-оздоровчі заходи, активізація, учні, mental activity, physical culture and health activities, activation, students
Цитування
Мірошніченко В., Клімакова С. Аспекти активізації мисленевої діяльності через фізкультурно-оздоровчі заходи. Фізична культура і спорт. Виклики сучасності : зб. тез доп. ІV Всеукр. наук.-практ. конф., м. Харків, 25 жовт. 2024 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; редкол.: Ю. Бойчук (голов. ред) та ін. Харків, 2024. С. 161–163.