МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МОДЕЛЕЙ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЛЯ АДАПТАЦІЇ НАВЧАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2024-10-11
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У публікації розглянуто використання штучного інтелекту (ШІ) в освітньому процесі, що дозволяє підвищити ефективність навчання, зробити процес вивчення мови більш інтерактивним та пришвидшити створення і адаптацію навчальних матеріалів педагогами. Застосування ШІ у викладанні іноземних мов надає педагогам можливість створювати персоналізований контент, діагностувати індивідуальні потреби учнів і студентів у навчанні, адаптувати навчальні матеріали і швидко надавати обґрунтований зворотний звʼязок. Використання моделей ШІ для адаптації навчальних матеріалів на заняттях з англійської мови відкриває нові можливості для підвищення ефективності та індивідуалізації освітнього процесу. ШІ дозволяє створювати персоналізовані, інтерактивні та автоматизовані рішення, які сприяють кращому засвоєнню знань та розвитку навичок студентів. The publication considers the use of artificial intelligence (AI) in the educational process, which allows to increase the effectiveness of learning, make the language learning process more interactive, and speed up the creation and adaptation of educational materials by teachers. The use of AI in teaching foreign languages ​​gives teachers the opportunity to create personalized content, diagnose the individual needs of pupils and students in learning, adapt educational materials and quickly provide reasonable feedback. The use of AI models for the adaptation of educational materials in English classes opens up new opportunities for increasing the efficiency and individualization of the educational process. AI enables the creation of personalized, interactive and automated solutions that contribute to better assimilation of knowledge and development of students' skills.
Опис
Ключові слова
англійська мова, штучний інтелект, освітній процес, English language, artificial intelligence, educational process
Цитування
Чехратова О. Можливості використання моделей штучного інтелекту для адаптації навчальних матеріалів. Мислення – мова – мовлення. Від Ґ. Ґійома до Л. М. Мінкіна: століття авангардистських ідей : матеріали Міжнар. конф. з актуальних проблем лінгвістики та дидактики, м. Харків, 11–12 жовт. 2024 р. / Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди ; редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.) та ін. Харків, 2024. С. 237–240.