ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ МАЙБУТНІХ МЕДИЧНИХ СЕСТЕР ТА ФЕЛЬДШЕРІВ У ПРОЦЕСІ САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНІСТІ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2023
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
КЗ СОР «Сумський фаховий медичний коледж»
Анотація
У статті розглянуто організацію самоосвітньої роботи майбутніх спеціалістів – медичних сестер та фельдшерів, яка є складним процесом і передбачає здійснення спонукання здобувачів освіти до стимулювання їхньої пізнавальної активності, розвитку креативності задля формування необхідних у майбутній професійній діяльності якостей. Професійне самовдосконалення передбачає формування характерних рис майбутнього фахівця, виступає в ролі рушія саморозвитку спеціаліста щодо самостійного оволодіння ним уміннями й навичками, необхідними для реалізації завдань професійної діяльності на високому рівні якості. Зауважено, що будучи сформованими у процесі навчання в закладі фахової передвищої підготовки компоненти самоосвітньої діяльності стануть базою для подальшого вдосконалення медичної сестри й фельдшера як спеціаліста-професіонала. The article examines the organization of self-educational work of future specialists - nurses and paramedics, which is a complex process and involves encouraging education seekers to stimulate their cognitive activity, develop creativity in order to form the qualities necessary for future professional activity. Professional self-improvement involves the formation of the characteristic features of the future specialist, acts as a driver of the specialist's self-development regarding his independent mastery of the skills and abilities necessary for the implementation of the tasks of professional activity at a high level of quality. It was noted that the components of self-education, formed in the process of training at the institution of professional advanced training, will become the basis for further improvement of the nurse and paramedic as a professional specialist.
Опис
Ключові слова
мотивація, самоосвіта, самовдосконалення, медичні працівники, здобувачі освіти, освітній процес, motivation, self-education, self-improvement, medical workers, students, educational process
Цитування
Лучнікова С., Спірякова В., Темченко О. Формування системи мотивації майбутніх медичних сестер та фельшерів у процесі самоосвітньої діяльності. Фаховий молодший бакалавр: стан освітньо-професійного ступеня в умовах воєнного сьогодення та перспективи у майбутньому : ХІІІ Всеукр. наук.-метод. інтернет-конф. Суми, 2023. С. 140–142.