САМОРОЗВИТОК ПЕДАГОГА ЯК УПРАВЛІНСЬКА ПРОБЛЕМА
Завантаження...
Дата
2024-03-01
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
UKRLOGOS Group LLC
Анотація
В роботі розглянуто поняття «саморозвиток», «професійний саморозвиток», «індивідуальна професійно освітня траєкторія». Розкрито призначення системи управлінської підтримки особистісно-професійного саморозвитку педагогів, визначено умови, що забезпечують процес самоосвітньої діяльності і сприяють саморозвитку особистості.
The paper considers the concepts of ‘self-development’, ‘professional self-development’, ‘individual professional and educational trajectory’. The purpose of the system of managerial support for personal and professional self-development of teachers is revealed, the conditions that ensure the process of self-education and promote self-development of the individual are determined.
Опис
Ключові слова
саморозвиток, професійний саморозвиток, індивідуальна професійно освітня траєкторія, управління, self-development, professional self-development, individual professional and educational trajectory, management
Цитування
Хлєбнікова Т. М., Михайлик Ю. В. Саморозвиток педагога як управлінська проблема. Débats scientifiques et orientations prospectives du développement scientifique : VI conférence scientifique et pratique internationale, Paris, 1 Mars 2024. Paris ; Vinnytsia, 2024. Pp. 346–350. DOI 10.36074/logos-01.03.2024.075