МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «ЧИСЛА І ВИРАЗИ» НА ЗАСАДАХ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ
Завантаження...
Дата
2024-05-15
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті схарактеризовано методичні особливості вивчення змістової лінії «Числа і вирази» на засадах розвивального навчання. На основі проведеного аналізу науково-методичної літератури, відмічено найбільш дієві методи. Зауважено, що вивчення змістової лінії «Числа і вирази» на засадах розвивального навчання є ефективним способом навчити дітей основам математики, розвинути їхнє критичне мислення, творчі здібності, вміння самостійно досліджувати та вирішувати проблеми.
The article characterizes the methodological features of studying the content line "Numbers and Expressions" on the basis of developmental education. Based on the analysis of the scientific and methodological literature, the most effective methods were noted. It is noted that studying the content line "Numbers and Expressions" on the basis of developmental education is an effective way to teach children the basics of mathematics, develop their critical thinking, creative abilities, and the ability to independently investigate and solve problems.
Опис
Ключові слова
математика, розвивальне навчання, математична освіта, освітній процес, mathematics, developmental education, mathematical education, educational process
Цитування
Ходацька Д., Жерновникова О. Методичні особливості вивчення змістової лінії «Числа і вирази» на засадах розвивального навчання. Інноваційні педагогічні технології в цифровій школі : зб. тез доп. учасників VІ Міжнар. наук.-практ. конф. молод. учених, м. Харків, 15–16 трав. 2024 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди та ін. ; упор.: Н. Пономарьова, Н. Олефіренко, В. Андрієвська. Харків, 2024. С. 331–332.