ІНФОРМАТИЧНІ ТА ІТ НАВИЧКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2024-05-15
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті розглянуто інформатичну підготовку, яка включає формування певних цифрових умінь, які потрібні для використання цифрових сервісів з метою здобуття освіти, професійного та особистісного розвитку. Основні цифрові навички включають уміння користуватися різноманітними пристроями, пошук інформації, створення особистих онлайн-профілів, обробка та відправка фотографій, завантаження відео та музики, здійснення покупок та оплата послуг через Інтернет, використання мобільного банкінгу для поповнення рахунків, спілкування за допомогою соціальних мереж та електронної пошти, набір тексту на клавіатурі, ведення особистого веб-блогу та участь у онлайн-курсах. The article examines information technology training, which includes the formation of certain digital skills that are needed to use digital services for the purpose of obtaining an education, professional and personal development. Basic digital skills include the ability to use a variety of devices, search for information, create personal online profiles, edit and send photos, download videos and music, make purchases and pay for services online, use mobile banking to top up accounts, communicate using social media and e-mail email, typing on a keyboard, maintaining a personal weblog, and participating in online courses.
Опис
Ключові слова
інформатична підготовка, ІТ-навички, інформаційні технології, освітній процес, IT training, IT skills, information technologies, educational process
Цитування
Гонтар Ю., Олефіренко Н. Інформатичні та ІТ навички майбутніх фахівців. Інноваційні педагогічні технології в цифровій школі : зб. тез доп. учасників VІ Міжнар. наук.-практ. конф. молод. учених, м. Харків, 15–16 трав. 2024 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди та ін. ; упор.: Н. Пономарьова, Н. Олефіренко, В. Андрієвська. Харків, 2024. С. 165–167.