ЗАСТОСУВАННЯ ЗАДАЧ ПРИКЛАДНОГО ЗМІСТУ З ФІЗИКИ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ ПРИ ВИВЧЕННІ ПОХІДНОЇ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2024-05-15
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У роботі продемонстровано шляхи оптимізації розв’язання задач з фізики на основі застосування похідної при проведенні інтегрованих уроків. Для здобувачів важливо мати уявлення про застосування диференціального числення у різних практичних галузях. Тому запропоновано розглядати задачі прикладного змісту з фізики при вивченні теми «Похідна» для прикладів на уроках математики. Зауважено, що вирішення задач прикладної фізики під час вивчення математичних методів диференційного числення дозволяє отримувати чисельні відповіді з розумінням залежності результату від можливих змін початкових даних і фізичних процесів стосовно покращення кінцевого результату у практичному застосуванні математичного апарату. The paper demonstrates ways to optimize the solution of physics problems based on the application of the derivative during integrated lessons. It is important for applicants to have an idea of ​​the application of differential calculus in various practical fields. Therefore, it is proposed to consider problems of applied content in physics when studying the topic "Derivative" for examples in mathematics lessons. It is noted that solving applied physics problems during the study of mathematical methods of differential calculus allows obtaining numerical answers with an understanding of the dependence of the result on possible changes in the initial data and physical processes in relation to improving the final result in the practical application of the mathematical apparatus.
Опис
Ключові слова
фізика, математика, диференційне числення, вивчення похідної, освітній процес, physics, mathematics, differential calculus, study of the derivative, educational process
Цитування
Белименко О., Юрченко О. Застосування задач прикладного змісту з фізики на уроках математики при вивченні похідної. Інноваційні педагогічні технології в цифровій школі : зб. тез доп. учасників VІ Міжнар. наук.-практ. конф. молод. учених, м. Харків, 15–16 трав. 2024 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди та ін. ; упор.: Н. Пономарьова, Н. Олефіренко, В. Андрієвська. Харків, 2024. С. 21–23.