Перегляд
Останні подання
Зараз показано 1 - 5 з 229
- ДокументОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ХІМІЇ ЗА ДОПОМОГОЮ ІНТЕРАКТИВНОГО СИМУЛЯТОРА PhET(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-11-07) Старченко, В. С.; Макєєв, С. Ю.Розглянуто теоретичні та практичні аспекти використання інтерактивного онлайн-симулятора PhET на уроках хімії. Запропоновано методику формування поняття про шкалу рН за допомогою онлайн-експериментів, що проводяться на симуляторі PhET. Обговорюється важливість використання віртуальних лабораторій у навчанні хімії та їх переваги над традиційними засобами візуалізації. The theoretical and practical aspects of using the interactive online simulator PhET in chemistry lessons are considered. A methodology for forming the concept of pH scale using online experiments conducted on the PhET simulator is proposed. The importance of using virtual laboratories in teaching chemistry and their advantages over traditional visualisation tools are discussed.
- ДокументІНТЕРАКТИВНА ПЛАТФОРМА PHET І LEARNINGAPPS ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-11-07) Мелікян, С.; Андрієнко, К.У статті розглядається використання інтерактивної платформи PhET для підвищення пізнавальної активності учнів на уроках біології та хімії. Описуються переваги інтерактивних симуляцій у формуванні глибокого розуміння наукових концепцій. Наводяться приклади успішного застосування PhET для пояснення складних тем. Висвітлюються перспективи інтеграції PhET у навчальний процес для покращення результатів навчання. The article discusses the use of the interactive platform PhET to enhance students' cognitive activity in biology and chemistry lessons. The advantages of interactive simulations in developing a deep understanding of scientific concepts are described. Examples of successful use of PhET to explain complex topics are given. Prospects for integrating PhET into the educational process to improve learning outcomes are highlighted.
- ДокументЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ ТЕСТОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ХІМІЇ ДЛЯ РОЗВИТКУ КОГНІТИВНИХ НАВИЧОК В УЧНІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-11-07) Котюк, Т. В.; Макєєв, С. Ю.У статті представлено методику впровадження сучасних тестових технологій на уроках хімії. Найбільш доцільними є педагогічні тести. Також зазначено, що завдання у тестовій формі стимулюють розвиток пізнавальних навичок в учнів на уроках хімії. The article presents the methods of implementing modern test technologies in chemistry lessons. The most appropriate are pedagogical tests. It is also noted that the tasks in the test form stimulate the development of cognitive skills in students in chemistry lessons.
- ДокументВПЛИВ ДОМАШНЬОГО ХІМІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ НА РІВЕНЬ СФОРМОВАНОСТІ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-11-07) Грачова, Н. В.; Макєєв, С. Ю.У статті розглянуто особливе місце домашнього експерименту в системі позакласної роботи з хімії. Запропоновано критерії оцінювання рівня сформованості дослідницької компетентності під час виконання домашнього хімічного експерименту. Обговорюється важливість використання домашнього хімічного експерименту для формування дослідницької компетентності учнів. The paper considers the special place of home experiment in the system of chemistry extracurricular activities. Proposed the criteria for assessing the level of research competency formation when implementing a home chemical experiment. Discussed the importance of using home chemical experiments for students' research competency formation.
- ДокументМЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ З ФІЗИКИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Племянник, Д.; Масич, В.У статті розглянуто методичне забезпечення для вивчення занять з фізики в дистанційному режимі, що стає ключовим завданням для забезпечення ефективного освітнього процесу. При розробці методичного забезпечення з фізики у розділі «Магнітні явища» для базової школи для проведення лабораторних робіт у дистанційній формі важливо врахувати особливості навчання здобувачів на віддаленій платформі. Перш за все, потрібно підібрати такі завдання та вправи, які були б доступні та зрозумілі для тих хто навчається, а також відповідали б вимогам навчальної програми. Одним із ключових аспектів методичного забезпечення є акцент на лабораторній роботі. Лабораторні вправи дозволяють здобувачам середньої освіти не лише теоретично ознайомитися з магнітними явищами, але й практично спостерігати їх наочний ефект. Це робить процес вивчення більш доступним та зрозумілим, а також розвиває в учнів навички аналітичного і творчого мислення. The article deals with methodical support for studying physics classes in distance mode, which becomes a key task for ensuring an effective educational process. When developing methodological support in physics in the section "Magnetic phenomena" for a basic school for conducting laboratory work in a remote form, it is important to take into account the peculiarities of training students on a remote platform. First of all, you need to choose such tasks and exercises that would be accessible and understandable for those who study, as well as meet the requirements of the curriculum. One of the key aspects of methodological support is the emphasis on laboratory work. Laboratory exercises allow students of secondary education not only to theoretically familiarize themselves with magnetic phenomena, but also to practically observe their visual effect. This makes the learning process more accessible and understandable, and also develops students' analytical and creative thinking skills.