РОЗРОБКА ЗАВДАНЬ МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ МАТЕМАТИКИ ЯК ЗАПОРУКА ЇХ ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ
Завантаження...
Дата
2022
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
Статтю присвячено проблемі розробки та створення математичних завдань майбутніми вчителями математики. Проаналізовано провідний досвід підготовки майбутніх вчителів математик з Сполучених Штатів Америки щодо створення завдань на уроках математики. Виділені характерні особливості створення та підготовки математичних завдавань для підвищення ефективності занять.
The article is devoted to the problem of developing and creating mathematical tasks by future teachers of mathematics. The leading experience of training future teachers of mathematics from the United States of America regarding the creation of tasks in mathematics lessons was analyzed. Characteristic features of creating and preparing mathematical tasks to increase the effectiveness of classes are highlighted.
Опис
Ключові слова
математичні завдання, учні, вчителі математики, mathematical tasks, students, teachers of mathematics
Цитування
Манченко О., Войтов Є., Жерновникова О. Розробка завдань майбутніми вчителями математики як запорука їх професійного зростання. Науково-дослідна робота студентів як чинник удосконалення професійної підготовки майбутнього вчителя : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; редкол.: Н. О. Пономарьова, Н. В. Олефіренко, В. М. Андрієвська та ін. Харків, 2022. Вип. 21. С. 95–100.