РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ: ЯК УСПІШНО ПОПЕРЕДИТИ БУЛІНГ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Завантаження...
Дата
2024-05-16
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У тезах досліджено питання булінгу в освітньому середовищі. Учні з індивідуальними особливостями найчастіше можуть стати жертвою, як фізичного, так і психічного насилля. Це учні з фізіологічними особливостями, в тому числі з інвалідністю, відмінною зовнішністю; поведінковими або емоційними проблемами. Ранкова зустріч – це зустріч учнів класу з учителем на початку дня, яка складається з таких компонентів: вітання, обмін інформацією, групове заняття та щоденні новини, під час якої закладається емоційно-позитивне налаштування на весь навчальний день. Впровадження під час ранкових зустрічей ігрових методів, які спрямовані на виявлення проявів боулінгу, допоможе створити сприятливий клімат в учнівському колективі для успішної життєдіяльності.
The thesis examines the issue of bullying in the educational environment. Students with individual characteristics can often become victims of both physical and mental violence. These are students with physiological characteristics, including those with disabilities, with excellent appearance; behavioral or emotional problems. The morning meeting is a meeting of the students of the class with the teacher at the beginning of the day, which consists of the following components: greetings, exchange of information, group activity and daily news, during which an emotionally positive setting is laid for the entire school day. The implementation during morning meetings of game methods, which are aimed at identifying manifestations of bowling, will help create a favorable climate in the student body for successful life activities.
Опис
Ключові слова
початкова школа, ранкова зустріч, булінг, освітній процес, primary school, morning meeting, bullying, educational process
Цитування
Гур’єва Д. О., Рудічєва Н. К. Ранкові зустрічіі: як успішно попередити булінг у початковій школі. Наука та освіта в дослідженнях молодих учених : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. для студ., аспірантів, докторантів, молод. учених, Харків, 16 трав. 2024 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.) та ін. Харків, 2024. С. 6–8.