ВИЗНАЧЕННЯ СУТІ ПОНЯТТЯ «ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ РОЗВИТОК ДОШКІЛЬНИКІВ» У КИТАЙСЬКІЙ НАУКОВІЙ ДУМЦІ
Завантаження...
Дата
2023-11-23
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті описується сутність поняття «інтелектуальний розвиток дошкільнят» у китайській науковій думці. Автор аналізує різні підходи до визначення цього поняття, а також описує основні фактори, які впливають на інтелектуальний розвиток дошкільнят. The article describes the essence of the concept of "intellectual development of preschoolers" in Chinese scientific thought. The author analyzes various approaches to defining this concept, and also describes the main factors that affect the intellectual development of preschoolers.
Опис
Ключові слова
інтелектуальний розвиток, дошкільнята, китайська наукова думка, педагогіка, психологія, intellectual development, preschoolers, Chinese scientific thought, pedagogy, psychology
Цитування
Бао Шуцзюань. Визначення суті поняття «інтелектуальний розвиток дошкільників» у китайській науковій думці. Наумовські читання : матеріали XXІ Всеукр. наук.-метод. конф. здобувачів вищ. освіти та молод. вчених, присвяч. 100-річчю до дня народж. І. О. Наумова, м. Харків, 23–24 листоп. 2023 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; за заг. ред. О. А. Жерновникової. Харків, 2024. С. 538–539.