Перегляд за Автор "Бао, Шуцзюань"
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКонцепція виховання дітей дошкільного віку в КНР(Тернопільський національний педагогічний університет ім. Володимира Гнатюка, Вектор, 2022-05-13) Коваленко, О. А.; Бао, ШуцзюаньЗазначено, що вдосконалення методів навчання та виховання дітей дошкільного віку китайськими педагогами базується на досягненнях та досвіді попередніх поколінь. Доведено, що китайські педагоги та просвітителі зробили величезний внесок в еволюцію світової педагогіки. It has been defined that the improvement of both teaching methods and methods of education of preschool children by Chinese teachers is based on previous generations" achievements and experience. It has been proved that the Chinese Educators much contributed to the world pedagogy evolution.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-12-12) Бао, ШуцзюаньАвтором визначено особливості розвитку дітей дошкільного віку в закладах дошкільної освіти в КНР. В статті зазначено, що китайська система дошкільної освіти активно розвивається, є гнучкою, різноплановою, відповідає соціальним запитам та сприяє активному розвитку дітей дошкільного віку. The author has determined the peculiarities of preschool children's development in preschool educational institutions in the People's Republic of China. It has been noted in the article that Chinese preschool education system is actively developing, flexible, diverse and responsive to social needs, and it promotes active development of preschool children.
- ДокументРОЗВИТОК СИСТЕМИ ОСВІТИ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ У КИТАЇ(Всесвітнє наукове ноосферно-онтологічне товариство, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, ГО «Фонд розвитку науки та освіти «ІНТЕЛЕКТ», 2021) Бао, Шуцзюань; Хуан, ТівеньУ статті викладено основні підходи до організації освіти обдарованих дітей у Китаї. Встановлено, що стратегії та зміст навчання обдарованих дітей в Україні та Китаї мають як подібність, і специфічні особливості. Наведено аналіз системи організації освіти обдарованих дітей у Китаї, що регулюється державою. The article outlines the main approaches to the organization of education of gifted children in China. It is established that the strategies and content of education of gifted children in Ukraine and China have both similarities and specific features. An analysis of the state-regulated education system for gifted children in China is presented.