Перегляд за Автор "Бао, Шуцзюань"
Зараз показано 1 - 6 з 6
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИЗНАЧЕННЯ СУТІ ПОНЯТТЯ «ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ РОЗВИТОК ДОШКІЛЬНИКІВ» У КИТАЙСЬКІЙ НАУКОВІЙ ДУМЦІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Бао, ШуцзюаньУ статті описується сутність поняття «інтелектуальний розвиток дошкільнят» у китайській науковій думці. Автор аналізує різні підходи до визначення цього поняття, а також описує основні фактори, які впливають на інтелектуальний розвиток дошкільнят. The article describes the essence of the concept of "intellectual development of preschoolers" in Chinese scientific thought. The author analyzes various approaches to defining this concept, and also describes the main factors that affect the intellectual development of preschoolers.
- ДокументКонцепція виховання дітей дошкільного віку в КНР(Тернопільський національний педагогічний університет ім. Володимира Гнатюка, Вектор, 2022-05-13) Коваленко, О. А.; Бао, ШуцзюаньЗазначено, що вдосконалення методів навчання та виховання дітей дошкільного віку китайськими педагогами базується на досягненнях та досвіді попередніх поколінь. Доведено, що китайські педагоги та просвітителі зробили величезний внесок в еволюцію світової педагогіки. It has been defined that the improvement of both teaching methods and methods of education of preschool children by Chinese teachers is based on previous generations" achievements and experience. It has been proved that the Chinese Educators much contributed to the world pedagogy evolution.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-12-12) Бао, ШуцзюаньАвтором визначено особливості розвитку дітей дошкільного віку в закладах дошкільної освіти в КНР. В статті зазначено, що китайська система дошкільної освіти активно розвивається, є гнучкою, різноплановою, відповідає соціальним запитам та сприяє активному розвитку дітей дошкільного віку. The author has determined the peculiarities of preschool children's development in preschool educational institutions in the People's Republic of China. It has been noted in the article that Chinese preschool education system is actively developing, flexible, diverse and responsive to social needs, and it promotes active development of preschool children.
- ДокументПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ У ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-10) Бао, ШуцзюаньУ статті проаналізовано інтелектуальний розвиток дітей, що є однією з ключових задач дошкільної освіти, яка має істотне значення для формування базових когнітивних та навчальних навичок. У Китаї дошкільна освіта має свої специфічні аспекти, які формуються під впливом культурних традицій, соціально-економічних умов та політики держави. Психолого-педагогічні засади інтелектуального розвитку дітей у дошкільних закладах освіти КНР включають специфічні методики, стратегії та підходи, що враховують особливості китайської системи освіти. Забезпечення сприятливого навчального середовища та регулярна оцінка розвитку дітей є ключовими для успішного формування інтелектуальних навичок. The article analyzes the intellectual development of children, which is one of the key tasks of preschool education, which is of significant importance for the formation of basic cognitive and educational skills. In China, preschool education has its own specific aspects, which are formed under the influence of cultural traditions, socio-economic conditions and state policy. The psychological and pedagogical principles of the intellectual development of children in preschool educational institutions of the PRC include specific methods, strategies and approaches that take into account the peculiarities of the Chinese education system. Providing a favorable learning environment and regular assessment of children's development are key to the successful formation of intellectual skills.
- ДокументРОЗВИТОК СИСТЕМИ ОСВІТИ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ У КИТАЇ(Всесвітнє наукове ноосферно-онтологічне товариство, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, ГО «Фонд розвитку науки та освіти «ІНТЕЛЕКТ», 2021) Бао, Шуцзюань; Хуан, ТівеньУ статті викладено основні підходи до організації освіти обдарованих дітей у Китаї. Встановлено, що стратегії та зміст навчання обдарованих дітей в Україні та Китаї мають як подібність, і специфічні особливості. Наведено аналіз системи організації освіти обдарованих дітей у Китаї, що регулюється державою. The article outlines the main approaches to the organization of education of gifted children in China. It is established that the strategies and content of education of gifted children in Ukraine and China have both similarities and specific features. An analysis of the state-regulated education system for gifted children in China is presented.
- ДокументІННОВАЦІЙНІ ЗАСОБИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ У ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Бао, ШуцзюаньУ статті розглянуто інноваційні засоби інтелектуального розвитку дітей, які використовуються в дошкільних закладах освіти КНР. Інноваційні засоби відіграють важливу роль у інтелектуальному розвитку дітей у дошкільних закладах освіти КНР. Ці засоби роблять процес навчання більш цікавим та захоплюючим, а також допомагають дітям розвивати важливі навички для майбутнього. The article discusses innovative means of intellectual development of children, which are used in preschool educational institutions of the People's Republic of China. Innovative tools play an important role in the intellectual development of children in preschool educational institutions of the People's Republic of China. These tools make the learning process more interesting and exciting, and help children develop important skills for the future.