ВИЗНАЧЕННЯ СУТІ ПОНЯТТЯ «ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ» В ПОЛЬСЬКІЙ НАУКОВІЙ ДУМЦІ
Завантаження...
Дата
2023-11-23
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті досліджується сутність поняття «інтегроване навчання» в польській науковій думці. Автор описує різні підходи до визначення цього поняття, а також аналізує його ключові характеристики. The article examines the essence of the concept of "integrated learning" in Polish scientific thought. The author describes various approaches to defining this concept, and also analyzes its key characteristics.
Опис
Ключові слова
інтегроване навчання, польська наукова думка, педагогіка, освіта, дидактика, integrated learning, Polish scientific thought, pedagogy, education, didactics
Цитування
Чорноус О. Визначення суті поняття «інтегроване навчання» в польській науковій думці. Наумовські читання : матеріали XXІ Всеукр. наук.-метод. конф. здобувачів вищ. освіти та молод. вчених, присвяч. 100-річчю до дня народж. І. О. Наумова, м. Харків, 23–24 листоп. 2023 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; за заг. ред. О. А. Жерновникової. Харків, 2024. С. 523–525.