ДОРЕЧНІСТЬ ТА ВАРІАТИВНІСТЬ ВИКЛАДАННЯ ЕКСПЕРИМЕНТУ З ФІЗИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2023-11-23
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У тезах показана доречність та варіативність використання на уроках з фізики - віртуальної лабораторії PhET, в якості пояснення теоретичного матеріалу, та застосування електронного конструктору – платформи Arduino Uno разом з віртуальною лабораторією Tinkercad Circuits для викладання експерименту з фізики в закладах загальної середньої освіти. Наведено приклад реалізації цієї можливості при проведенні урока з фізики в восьмому класі за темою: «Електричний опір. Закон Ома». The theses show the appropriateness and variability of using the PhET virtual laboratory in physics lessons as an explanation of theoretical material, and the use of an electronic constructor - the Arduino Uno platform together with the Tinkercad Circuits virtual laboratory for teaching physics experiments in general secondary education institutions.
Опис
Ключові слова
заклади загальної середньої освіти, експеримент з фізики, віртуальна лабораторія, електронний конструктор, institutions of general secondary education, physics experiment, virtual laboratory, electronic constructor
Цитування
Борисенко К., Племянник Д., Ловчикова В. Доречність та варіативність викладання експерименту з фізики в закладах загальної середньої освіти. Наумовські читання : матеріали XXІ Всеукр. наук.-метод. конф. здобувачів вищ. освіти та молод. вчених, присвяч. 100-річчю до дня народж. І. О. Наумова, м. Харків, 23–24 листоп. 2023 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; за заг. ред. О. А. Жерновникової. Харків, 2024. С. 392–395.