Перегляд за Автор "Племянник, Д."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАктуальність принципів навчання Я. А. Коменського(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-09) Племянник, Д.; Боярська-Хоменко, А.В статті розглянуто принципи виховання Я. А. Коменського, який заклав фундамент сучасної освіти. Його принципи були актуальні у давні часи, сьогодні та будуть актуальні і через сто, двісті, і більше років. Вчителі в освітньому процесі завжди будуть ними послуговуватися, бо вони мають дуже просту, але дієву структуру, яку розуміють як учні, так і вчителі. The article deals with the principles of education of J. A. Comenius, who laid the foundation of modern education. His principles were relevant in ancient times, today and will be relevant in a hundred, two hundred, and more years. Teachers in the educational process will always use them, because they have a very simple but effective structure that both students and teachers understand.
- ДокументДОРЕЧНІСТЬ ТА ВАРІАТИВНІСТЬ ВИКЛАДАННЯ ЕКСПЕРИМЕНТУ З ФІЗИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Борисенко, К.; Племянник, Д.; Ловчикова, В.У тезах показана доречність та варіативність використання на уроках з фізики - віртуальної лабораторії PhET, в якості пояснення теоретичного матеріалу, та застосування електронного конструктору – платформи Arduino Uno разом з віртуальною лабораторією Tinkercad Circuits для викладання експерименту з фізики в закладах загальної середньої освіти. Наведено приклад реалізації цієї можливості при проведенні урока з фізики в восьмому класі за темою: «Електричний опір. Закон Ома». The theses show the appropriateness and variability of using the PhET virtual laboratory in physics lessons as an explanation of theoretical material, and the use of an electronic constructor - the Arduino Uno platform together with the Tinkercad Circuits virtual laboratory for teaching physics experiments in general secondary education institutions.
- ДокументСУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ВИКЛАДАННЯ ФІЗИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Юрченко, О.; Племянник, Д.; Ловчикова, В.В роботі розглянуто передумови щодо інтенсивної зміни в технологіях викладання стосовно подій останніх років, які прискорили впровадження новітніх наробок у навчанні з залученням мережевих технологій, що були відомі та впроваджені тільки у де-яких навчальних закладах у світі. Представлені ключові засоби застосувань, що пожвавлюють навчальний процес та заохочують до навчання. Розглянуто де-які ресурси у допомогу вчителям фізики та інших природничих напрямків. The paper considers the prerequisites for intensive changes in teaching technologies in relation to the events of recent years, which have accelerated the introduction of the latest developments in teaching with the use of network technologies, which were known and implemented only in some educational institutions in the world. The key applications that revitalise the learning process and encourage learning are presented. Some resources to help teachers of physics and other natural sciences are considered.