Перегляд за Автор "Племянник, Д."
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАктуальність принципів навчання Я. А. Коменського(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-09) Племянник, Д.; Боярська-Хоменко, А.В статті розглянуто принципи виховання Я. А. Коменського, який заклав фундамент сучасної освіти. Його принципи були актуальні у давні часи, сьогодні та будуть актуальні і через сто, двісті, і більше років. Вчителі в освітньому процесі завжди будуть ними послуговуватися, бо вони мають дуже просту, але дієву структуру, яку розуміють як учні, так і вчителі. The article deals with the principles of education of J. A. Comenius, who laid the foundation of modern education. His principles were relevant in ancient times, today and will be relevant in a hundred, two hundred, and more years. Teachers in the educational process will always use them, because they have a very simple but effective structure that both students and teachers understand.
- ДокументДОРЕЧНІСТЬ ТА ВАРІАТИВНІСТЬ ВИКЛАДАННЯ ЕКСПЕРИМЕНТУ З ФІЗИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Борисенко, К.; Племянник, Д.; Ловчикова, В.У тезах показана доречність та варіативність використання на уроках з фізики - віртуальної лабораторії PhET, в якості пояснення теоретичного матеріалу, та застосування електронного конструктору – платформи Arduino Uno разом з віртуальною лабораторією Tinkercad Circuits для викладання експерименту з фізики в закладах загальної середньої освіти. Наведено приклад реалізації цієї можливості при проведенні урока з фізики в восьмому класі за темою: «Електричний опір. Закон Ома». The theses show the appropriateness and variability of using the PhET virtual laboratory in physics lessons as an explanation of theoretical material, and the use of an electronic constructor - the Arduino Uno platform together with the Tinkercad Circuits virtual laboratory for teaching physics experiments in general secondary education institutions.
- ДокументМЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ З ФІЗИКИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Племянник, Д.; Масич, В.У статті розглянуто методичне забезпечення для вивчення занять з фізики в дистанційному режимі, що стає ключовим завданням для забезпечення ефективного освітнього процесу. При розробці методичного забезпечення з фізики у розділі «Магнітні явища» для базової школи для проведення лабораторних робіт у дистанційній формі важливо врахувати особливості навчання здобувачів на віддаленій платформі. Перш за все, потрібно підібрати такі завдання та вправи, які були б доступні та зрозумілі для тих хто навчається, а також відповідали б вимогам навчальної програми. Одним із ключових аспектів методичного забезпечення є акцент на лабораторній роботі. Лабораторні вправи дозволяють здобувачам середньої освіти не лише теоретично ознайомитися з магнітними явищами, але й практично спостерігати їх наочний ефект. Це робить процес вивчення більш доступним та зрозумілим, а також розвиває в учнів навички аналітичного і творчого мислення. The article deals with methodical support for studying physics classes in distance mode, which becomes a key task for ensuring an effective educational process. When developing methodological support in physics in the section "Magnetic phenomena" for a basic school for conducting laboratory work in a remote form, it is important to take into account the peculiarities of training students on a remote platform. First of all, you need to choose such tasks and exercises that would be accessible and understandable for those who study, as well as meet the requirements of the curriculum. One of the key aspects of methodological support is the emphasis on laboratory work. Laboratory exercises allow students of secondary education not only to theoretically familiarize themselves with magnetic phenomena, but also to practically observe their visual effect. This makes the learning process more accessible and understandable, and also develops students' analytical and creative thinking skills.
- ДокументПОЗАКЛАСНА РОБОТА ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Племянник, Д.; Юрченко, О.У статті розглянуто позакласну роботу вчителя фізики в закладах загальної середньої освіти, яка є важливим етапом в навчальному процесі, оскільки дозволяє поглибити та розширити знання учнів, розвинути їхні творчі здібності та практичні навички. Однією з основних форм позакласної роботи є організація факультативів та гуртків з фізики. Зазначено, що позакласні заходи, спрямовані на вивчення та пошуки підходів до розв’язання викликів сьогодення, є дієвим методом залучення учнів до активного навчання та розвитку їхніх пізнавальних здібностей. Інтерактивні форми роботи, такі як вікторини, ігри, розгадування ребусів та сканвордів, стимулюють активну участь учнів у процесі навчання, а також розвивають їхні творчі здібності та комунікативні навички. The article examines the extracurricular work of a physics teacher in institutions of general secondary education, which is an important stage in the educational process, as it allows deepening and expanding the knowledge of students, developing their creative abilities and practical skills. One of the main forms of extracurricular work is the organization of electives and physics circles. It is noted that extracurricular activities aimed at studying and searching for approaches to solving today's challenges are an effective method of engaging students in active learning and developing their cognitive abilities. Interactive forms of work, such as quizzes, games, solving puzzles and scanwords, stimulate the active participation of students in the learning process, as well as develop their creative abilities and communication skills.
- ДокументСУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ВИКЛАДАННЯ ФІЗИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Юрченко, О.; Племянник, Д.; Ловчикова, В.В роботі розглянуто передумови щодо інтенсивної зміни в технологіях викладання стосовно подій останніх років, які прискорили впровадження новітніх наробок у навчанні з залученням мережевих технологій, що були відомі та впроваджені тільки у де-яких навчальних закладах у світі. Представлені ключові засоби застосувань, що пожвавлюють навчальний процес та заохочують до навчання. Розглянуто де-які ресурси у допомогу вчителям фізики та інших природничих напрямків. The paper considers the prerequisites for intensive changes in teaching technologies in relation to the events of recent years, which have accelerated the introduction of the latest developments in teaching with the use of network technologies, which were known and implemented only in some educational institutions in the world. The key applications that revitalise the learning process and encourage learning are presented. Some resources to help teachers of physics and other natural sciences are considered.