ВИКОРИСТАННЯ ВЕБ-КВЕСТІВ ПРИ ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІН ПРИРОДНИЧОГО ЦИКЛУ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2024-05-16
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У публікації розглянуто використання веб-квестів при викладанні дисциплін природничого циклу. Сутність веб-квестів полягає в тому, що вони створюються з метою реалізації принципів інтерактивного навчання, де здобувачі можуть взаємодіяти з матеріалом та перевіряти свої знання в режимі реального часу індивідуально або об’єднуючись у команди. Наведено основні особливості веб-квестів. Зазначено, що використання веб-квестів при викладанні природничих дисциплін є не лише ефективним засобом засвоєння знань, але й цікавим та захопливим способом вивчення матеріалу. Інтерактивні завдання стимулюють учнів до активної участі, сприяють розвитку критичного мислення та сприйняття інформації. The publication examines the use of web quests in teaching the disciplines of the natural cycle. The essence of web quests is that they are created to implement the principles of interactive learning, where learners can interact with the material and test their knowledge in real time individually or in teams. The main features of web quests are given. It is noted that the use of web quests in the teaching of natural sciences is not only an effective means of acquiring knowledge, but also an interesting and exciting way of studying the material. Interactive tasks stimulate students to actively participate, contribute to the development of critical thinking and perception of information.
Опис
Ключові слова
природничі науки, інтерактивне навчання, веб-квести, natural sciences, interactive learning, web quests
Цитування
Шуба І. В., Коптєва Т. С. Використання веб-квестів при викладанні дисциплін природничого циклу. Харківський природничий форум : VII Міжнар, конф. молод. учених, Харків, 16–17 трав. 2024 р. : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди та ін. ; редкол.: Ю. Д. Бойчук, І. А. Іонов, С. О. Микитюк та ін. Харків, 2024. С. 71–74.