Організація ігрової діяльності молодших школярів на уроках «Я досліджую світ» (з порушенням слуху)
Завантаження...
Дата
2024-05-10
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті розглянуто використання ігрових технологій на уроках «Я досліджую світ» молодших школярів з порушенням слуху. Зазначено, що важливо використовувати ігри на уроках «Я досліджую світ» в початкових класах, бо вони формують стійкий інтерес подальшого вивчення предмета, упевненість в собі, а також сприяють активізації пізнавальної та творчої діяльності учнів, розвивають їх мислення, пам'ять, кмітливість, увагу, виховують ініціативність, збагачують мову, закріплюють словниковий запас. Гра як вид діяльності, спрямована на пізнання дитиною з порушеннями слуху навколишнього світу, розвиток її мислення, почуттів, волі. The article examines the use of game technologies in the lessons "I explore the world" of younger schoolchildren with hearing impairment. It is noted that it is important to use games in the lessons "I explore the world" in primary grades, because they form a stable interest in further study of the subject, self-confidence, and also contribute to the activation of cognitive and creative activity of students, develop their thinking, memory, intelligence, attention, cultivate initiative, enrich language, consolidate vocabulary. The game as a type of activity is aimed at a hearing impaired child's knowledge of the world around him, the development of his thinking, feelings, and will.
Опис
Ключові слова
вивчення природи, екологічна освіта, ігрова діяльність, порушення слуху, студентські роботи, nature study, environmental education, game activity, hearing impairment, student works
Цитування
Шаталова М. Організація ігрової діяльності молодших школярів на уроках «Я досліджую світ» (з порушенням слуху) / М. Шаталова // Актуальні проблеми навчання і виховання молодших школярів : матеріали І Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф. здобувачів вищ. освіти і молод. учених, Харків, 10 трав. 2024 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди [та ін. ; за заг. ред. Л. П. Ткаченко]. – Харків, 2024. – С. 176.