Формування пізнавального інтересу до вивчення природи здобувачів початкової освіти

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2024-05-10
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті досліджено пізнавальний інтерес дітей молодшого шкільного віку до вивчення природи. Зазначено, що розвиток пізнавального інтересу до вивчення природи в учнів початкових класів є надзвичайно важливим завданням, оскільки це стимулює їх активність у навчальному процесі та сприяє всебічному розвитку. Розвитку пізнавального інтересу сприяє створення цікавих та змістовних уроків, використання ігрових елементів та практичних занять, а також застосування інтерактивних методів, таких як проектна діяльність, проблемні ситуації та дебати. The article examines the cognitive interest of children of primary school age in studying nature. It is noted that the development of cognitive interest in the study of nature among elementary school students is an extremely important task, as it stimulates their activity in the educational process and contributes to comprehensive development. The development of cognitive interest is facilitated by the creation of interesting and meaningful lessons, the use of game elements and practical activities, as well as the use of interactive methods, such as project activities, problem situations and debates.
Опис
Ключові слова
вивчення природи, освітній процес, розвиток пізнавального інтересу, початкова школа, студентські роботи, study of nature, educational process, development of cognitive interest, primary school, student works
Цитування
Луганська А. Формування пізнавального інтересу до вивчення природи здобувачів початкової освіти / А. Луганська // Актуальні проблеми навчання і виховання молодших школярів : матеріали І Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф. здобувачів вищ. освіти і молод. учених, Харків, 10 трав. 2024 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди [та ін. ; за заг. ред. Л. П. Ткаченко]. – Харків, 2024. – С. 161.