Перегляд за Автор "Луганська, А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументSTEM-освіта: проблеми та перспективи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-10) Луганська, А.У статті розглянуто STEM-освіту, що є сучасним новітнім напрямком освіти, який спрямований на формування компетентностей у галузях природничо-математичних наук, технологій, інженерії та математики. STEM-освіта має на меті розвивати критичне мислення учнів, творчість, інноваційність та комунікаційні навички. Наведено проблеми, які ускладнюють впровадження та розвиток STEM-освіти в нашій країні. Зауважено, що STEM-освіта є важливим та перспективним напрямком у розбудові освіти в Україні, що потребує комплексного підходу, системної підготовки фахівців та активної підтримки усіх зацікавлених сторін. The article examines STEM education, which is a modern, newest direction of education aimed at the formation of competencies in the fields of natural and mathematical sciences, technologies, engineering and mathematics. STEM education aims to develop students' critical thinking, creativity, innovation and communication skills. Problems that complicate the implementation and development of STEM education in our country are presented. It was noted that STEM education is an important and promising direction in the development of education in Ukraine, which requires a comprehensive approach, systematic training of specialists and active support of all interested parties.
- ДокументФормування пізнавального інтересу до вивчення природи здобувачів початкової освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-10) Луганська, А.У статті досліджено пізнавальний інтерес дітей молодшого шкільного віку до вивчення природи. Зазначено, що розвиток пізнавального інтересу до вивчення природи в учнів початкових класів є надзвичайно важливим завданням, оскільки це стимулює їх активність у навчальному процесі та сприяє всебічному розвитку. Розвитку пізнавального інтересу сприяє створення цікавих та змістовних уроків, використання ігрових елементів та практичних занять, а також застосування інтерактивних методів, таких як проектна діяльність, проблемні ситуації та дебати. The article examines the cognitive interest of children of primary school age in studying nature. It is noted that the development of cognitive interest in the study of nature among elementary school students is an extremely important task, as it stimulates their activity in the educational process and contributes to comprehensive development. The development of cognitive interest is facilitated by the creation of interesting and meaningful lessons, the use of game elements and practical activities, as well as the use of interactive methods, such as project activities, problem situations and debates.