Упровадження STEM-освіти у навчальний процес початкової школи як один із шляхів реалізації концепції «Нової української школи»

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2024-05-10
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті розглянуто упровадження STEM-освіти у навчальний процес початкової школи. Уключення STEM-освіти в освітній процес початкової школи безпoсередньо пов’язане з новою освітньої реформою «Нової української школи» і відповідає її принципам. Під час створення структури Кoнцепції розвитку прирoдничо-математичної освіти (STEM-освіти) визнaчено приорітетні ключові здібності, що тісно перeгукується з компетентностями Нової української школи. The article examines the implementation of STEM education in the educational process of primary school. The inclusion of STEM education in the educational process of primary school is directly related to the new educational reform of the "New Ukrainian School" and corresponds to it principles During the creation of the structure of the concept of development of science and mathematics education (STEM education), priority key abilities were determined, which closely echoes the competences of the New Ukrainian School.
Опис
Ключові слова
STEM-освіта, початкова школа, освітній процес, студентські роботи, STEM education, primary school, educational process, student work
Цитування
Рябчикова А. Упровадження STEM-освіти у навчальний процес початкової школи як один із шляхів реалізації концепції «Нової української школи» / А. Рябчикова // Актуальні проблеми навчання і виховання молодших школярів : матеріали І Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф. здобувачів вищ. освіти і молод. учених, Харків, 10 трав. 2024 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди [та ін. ; за заг. ред. Л. П. Ткаченко]. – Харків, 2024. – С. 124.