Перегляд за Автор "Рябчикова, А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументSTEM -освіта як інноваційний інтегрований курс розвитку молодших школярів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-10) Рябчикова, А.У статті розглянуто впрoвадження STEM-освіти у навчaльний процес початкової школи. Зауважено, що впровадження STEM-освіти передбачає підготовку учнів до майбутнього успішного працевлaштування, високої конкурентоспроможності на ринку праці, виховує любов до науки та стимулює до власних відкриттів, навчає застосовувати теоретичні знання на практиці, формулювати, арґументувати і захищати свої гіпотези на основі доказів, підбирати та синтезувати інформацію. The article discusses the implementation of STEM education in the educational process of primary school. It is noted that the introduction of STEM education involves preparing students for future successful employment, high competitiveness in the labor market, fosters a love of science and stimulates their own discoveries, teaches them to apply theoretical knowledge in practice, formulate, argue and defend their hypotheses based on evidence, select and synthesize information.
- ДокументУпровадження STEM-освіти у навчальний процес початкової школи як один із шляхів реалізації концепції «Нової української школи»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-10) Рябчикова, А.У статті розглянуто упровадження STEM-освіти у навчальний процес початкової школи. Уключення STEM-освіти в освітній процес початкової школи безпoсередньо пов’язане з новою освітньої реформою «Нової української школи» і відповідає її принципам. Під час створення структури Кoнцепції розвитку прирoдничо-математичної освіти (STEM-освіти) визнaчено приорітетні ключові здібності, що тісно перeгукується з компетентностями Нової української школи. The article examines the implementation of STEM education in the educational process of primary school. The inclusion of STEM education in the educational process of primary school is directly related to the new educational reform of the "New Ukrainian School" and corresponds to it principles During the creation of the structure of the concept of development of science and mathematics education (STEM education), priority key abilities were determined, which closely echoes the competences of the New Ukrainian School.