Особливості впровадження STEM-освіти в Україні

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2024-05-10
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті досліджено впровадження STEM-освіти, що базується на транс дисциплінарному підході до навчання, практичному застосуванні наукових, математичних, технічних та інженерних знань для розв’язання практичних проблем та їхнього використання у професійній діяльності. STEAM-освіта утворює своєрідний зв’язок між знаннями, уміннями, навичками та кар’єрою, які є одним з основних критеріїв задля формування науково-технічних кадрів. Зазначено, що навички, які школярі здобувають, навчаючись за принципами STEM-освіти, можуть забезпечити їм потужну базу для успіху: не лише в школі, а й у подальшій професійній кар’єрі. The article examines the implementation of STEM education, based on a transdisciplinary approach to learning, practical application of scientific, mathematical, technical and engineering knowledge to solve practical problems and their use in professional activities. STEAM education forms a kind of connection between knowledge, abilities, skills and career, which are one of the main criteria for the formation of scientific and technical personnel. It is noted that the skills that schoolchildren acquire by studying the principles of STEM education can provide them with a strong foundation for success: not only in school, but also in their future professional careers.
Опис
Ключові слова
STEM-освіта, природничо-математична освіта, освітній процес, студентські роботи, STEM education, science and mathematics education, educational process, student works
Цитування
Волкова А. Особливості впровадження STEM-освіти в Україні / А. Волкова // Актуальні проблеми навчання і виховання молодших школярів : матеріали І Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф. здобувачів вищ. освіти і молод. учених, Харків, 10 трав. 2024 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди [та ін. ; за заг. ред. Л. П. Ткаченко]. – Харків, 2024. – С. 114.