Перегляд за Автор "Волкова, А."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАДАПТАЦІЯ ДІТЕЙ З ООП ДО ДИТЯЧО-УЧНІВСЬКОГО КОЛЕКТИВУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-10) Волкова, А.У публікації розглянуто адаптацію дітей з ООП до дитячо-учнівського колективу. Діти з особливими освітніми потребами мають певні вагомі відмінності під час адаптації в дитячо-учнівське середовище. Зазначено ряд рекомендацій, яких слід дотримуватись під час адаптації дітей з особливими освітніми потребами до нового простору та колективу: застосування простих вимог та правил, «схожість» умов навчання у школі та вдома, запровадження «ритуалів», схвалення відповідних дій дитини тощо. Отже, процес адаптації дитини з ООП залежить не від дитини, а від правильної його побудови батьками, вчителями та відповідними спеціалістами. The publication examines the adaptation of children with special educational needs to the children's school team. Children with special educational needs have certain significant differences during adaptation to the child-student environment. There are a number of recommendations that should be followed during the adaptation of children with special educational needs to a new space and team: application of simple requirements and rules, "similarity" of learning conditions at school and at home, introduction of "rituals", approval of appropriate actions of the child, etc. Therefore, the process of adaptation of a child with SEN depends not on the child, but on its correct construction by parents, teachers and relevant specialists.
- ДокументОсобливості вивчення словникових слів на уроках літературного читання з використанням інтерактивних технологій як засіб формування творчих здібностей учнів початкової школи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-10) Волкова, А.У публікації проаналізовано використання інтерактивних технологій навчання під час організації освітнього процесу у Новій українській школі. Використання інтерактивних технологій навчання має ряд переваг, як для вчителів, так і для учнів. Застосування описаних форм взаємодії під час уроків літературного читання сприяє вивченню нового матеріалу легко, цікаво та без примусу. Від творчої активності учня, його уміння міркувати, обґрунтовувати думки, спілкуватися з однолітками та вчителем залежить результативність уроку. Вплинути на традиційний процес засвоєння словникових слів, підвищити його ефективність допоможе застосування інтерактивних технологій. The publication analyzes the use of interactive learning technologies during the organization of the educational process at the New Ukrainian School. The use of interactive learning technologies has a number of advantages for both teachers and students. The use of the described forms of interaction during literary reading lessons helps to learn new material easily, interestingly and without coercion. The effectiveness of the lesson depends on the student's creative activity, his ability to reason, justify his thoughts, communicate with peers and the teacher. The use of interactive technologies will help to influence the traditional process of learning vocabulary words and increase its effectiveness.
- ДокументОсобливості впровадження STEM-освіти в Україні(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-10) Волкова, А.У статті досліджено впровадження STEM-освіти, що базується на транс дисциплінарному підході до навчання, практичному застосуванні наукових, математичних, технічних та інженерних знань для розв’язання практичних проблем та їхнього використання у професійній діяльності. STEAM-освіта утворює своєрідний зв’язок між знаннями, уміннями, навичками та кар’єрою, які є одним з основних критеріїв задля формування науково-технічних кадрів. Зазначено, що навички, які школярі здобувають, навчаючись за принципами STEM-освіти, можуть забезпечити їм потужну базу для успіху: не лише в школі, а й у подальшій професійній кар’єрі. The article examines the implementation of STEM education, based on a transdisciplinary approach to learning, practical application of scientific, mathematical, technical and engineering knowledge to solve practical problems and their use in professional activities. STEAM education forms a kind of connection between knowledge, abilities, skills and career, which are one of the main criteria for the formation of scientific and technical personnel. It is noted that the skills that schoolchildren acquire by studying the principles of STEM education can provide them with a strong foundation for success: not only in school, but also in their future professional careers.