ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИХОВНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ В УМОВАХ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2024-04-09
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У тезах обґрунтовано проблему організації виховної роботи з дітьми з порушеннями мовлення в умовах закладу дошкільної освіти. Основні напрями роботи вихователя логопедичної групи та її особливості встановлюють спеціальні умови навчання для дітей із порушеннями мовлення, що відрізняються від звичайного дитячого садка. Це передбачає використання специфічних методів навчання та виховання, а також особливу організацію роботи. Особливості проведення виховної роботи з дітьми з порушеннями мовлення в умовах закладу дошкільної освіти залежить від співпраці педагогічного колективу, а особливо від згуртованості та взаємодії між логопедом, психологом та вихователями групи. У логопедичній групі проводиться спеціально організоване навчання і виховання за планом, який охоплює всі напрями роботи з дітьми дошкільного віку. The thesis substantiates the problem of organizing educational work with children with speech disorders in the conditions of a preschool education institution. The main areas of work of the teacher of the speech therapy group and its features establish special learning conditions for children with speech disorders, which differ from a regular kindergarten. This involves the use of specific methods of education and upbringing, as well as a special organization of work. The specifics of educational work with children with speech disorders in the conditions of a preschool education institution depends on the cooperation of the teaching team, and especially on the cohesion and interaction between the speech therapist, psychologist and educators of the group. In the speech therapy group, specially organized training and education is carried out according to a plan that covers all areas of work with preschool children.
Опис
Ключові слова
порушення мовлення, логопедична робота, виховний процес, заклади дошкільної освіти, діти дошкільного віку, студентські роботи, speech disorders, speech therapy work, educational process, preschool education institutions, preschool children, student works
Цитування
Ковальова В. В. Теоретичне обґрунтування проблеми організації виховної роботи з дітьми з порушеннями мовлення в умовах закладу дошкільної освіти / В. В. Ковальова // Формування життєвої компетентності осіб з особливими освітніми потребами в системі позашкільної, спеціальної та інклюзивної освіти : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.) та ін.]. – Харків, 2024. – С. 84–86.