Формування морально-етичних уявлень старших дошкільників засобами художньої літератури

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2024
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У кваліфікаційній роботі здійснений теоретичний аналіз поняття «морально-етичні уявлення», уточнено критерії їх сформованості: когнітивний і емоційний, окреслено шляхи їх формування. Визначено рівні сформованості морально-етичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку. Розроблено та апробовано експериментальну програму з формування морально-етичних уявлень старших дошкільників засобами художньої літератури, зокрема українських народних і автоських казок. На основі апробації експериментальної програми визначено ефективність використання художньої літератури як засобу формування морально-етичних уявлень старших дошкільників. The qualification work carries out a theoretical analysis of the concept of “moral and ethical ideas”, specifies the criteria for their formation (cognitive and emotional), and outlines the ways of their formation. The levels of formation of moral and ethical concepts in children of older preschool age have been determined. An experimental program on the formation of moral and ethical ideas of older preschoolers by means of literary read, in particular Ukrainian folk and author’s tales, was developed and tested. Based on the approbation of the experimental program, the effectiveness of the use of fiction as a means of forming the moral and ethical ideas of older preschoolers was determined.
Опис
Ключові слова
моральне виховання, морально-етичні уявлення, старші дошкільники, художня література, народні казки, авторські казки, moral education, moral and ethical ideas, older preschoolers, literary read, folk tales, author’s tales
Цитування
Грищук О. О. Формування морально-етичних уявлень старших дошкільників засобами художньої літератури : кваліфікац. робота на здобуття освіт. ступеня магістр : спец. 012 Дошкільна освіта / О. О. Грищук ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, каф. психол. та пед. антропології. – Харків, 2024. – 64 с. : іл., табл. + дод.
Колекції