РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИКЛАДНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ У ВИВЧЕННІ ПЕРВІСНОЇ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ АЛГЕБРИ ТА ПОЧАТКІВ АНАЛІЗУ
Завантаження...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У кваліфікаційній роботі науково обґрунтовано теоретичні основи проблеми реалізації прикладної спрямованості у вивченні первісної в шкільному курсі алгебри та початків аналізу: проведено історико-методичний аналіз проблеми вивчення первісної в шкільному курсі алгебри та початків аналізу; визначити суть ключових понять дослідження та методичні особливості реалізації прикладної спрямованості у вивченні первісної в шкільному курсі алгебри та початків аналізу; визначено форми, методи, засоби реалізації прикладної спрямованості у вивченні первісної в шкільному курсі алгебри та початків аналізу. Розроблено методику реалізації прикладної спрямованості у вивченні первісної в шкільному курсі алгебри та початків аналізу та експериментально її перевірено. У ході дослідно-експериментальної роботи з проблеми реалізації прикладної спрямованості у вивченні первісної в шкільному курсі алгебри та початків аналізу доведено позитивний вплив розробленого навчально-методичного забезпечення на підвищення рівнів сформованості навчальних можливостей учнів. In the qualification work, the theoretical foundations of the problem of implementation of the applied orientation in the study of elementary school algebra and the beginnings of analysis are scientifically substantiated: a historical and methodological analysis of the problem of studying elementary algebra and the beginnings of analysis in the school course was conducted; to determine the essence of the key research concepts and methodological features of the implementation of the applied orientation in the study of elementary algebra in the school course and the beginnings of analysis; the forms, methods, and means of implementation of the applied orientation in the study of elementary algebra and the beginnings of analysis in the school course are defined. A methodology for the implementation of an applied focus in the study of elementary algebra and the beginnings of analysis in the school course was developed and tested experimentally. In the course of research and experimental work on the problem of implementing an applied orientation in the study of elementary algebra and the beginnings of analysis in the school course, the positive influence of the developed educational and methodological support on increasing the levels of the formation of students' educational opportunities was proven.
Опис
Ключові слова
первісна, освітній процес, учні, заклад загальної середньої освіти, методика, прикладна спрямованість, навчально-методичне забезпечення, primary, educational process, students, institution of general secondary education, methodology, applied orientation, educational and methodological support
Цитування
Антонець Є. І. Реалізація прикладної спрямованості у вивченні первісної в шкільному курсі алгебри та початків аналізу : кваліфікац. робота на здобуття освіт. ступеня магістр : спец. 014.04 Середня освіта (Математика) / Є. І. Антонець ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, каф. математики. – Харків, 2024. – 63 с. : іл., табл. + дод.