РОЛЬ SOFT SKILLS У СТВОРЕННІ ПЕРСОНАЛЬНОГО БРЕНДУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
Завантаження...
Дата
2022-10-27
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, Видавець Букаєв Вадим Вікторович
Анотація
У публікації досліджено роль soft skills у створенні персонального бренду майбутніх учителів. Термін soft skills у Оксфордському словнику визначається як особисті атрибути, що дозволяють ефективно і гармонійно взаємодіяти з іншими людьми. Серед актуальних навичок зазначено вміння вирішувати складні задачі, критичне мислення. Актуальність використання self-branding в освіті пояснюється завдяки впровадженню дистанційної, змішаної освіти на фоні пандемії, через COVID-19. Зазначено, що вміння створити персональний бренд має стати передумовою успішної самопрезентації майбутнього вчителя на ринку праці та особистісною характеристикою на фоні можливих конкурентів. The publication examines the role of soft skills in creating a personal brand of future teachers. The term soft skills in the Oxford dictionary is defined as personal attributes that allow effective and harmonious interaction with other people. Among the relevant skills, the ability to solve complex problems, critical thinking is indicated. The relevance of the use of self-branding in education is explained by the introduction of distance, mixed education against the background of the pandemic, due to COVID-19. It is noted that the ability to create a personal brand should become a prerequisite for successful self-presentation of the future teacher on the labor market and a personal characteristic against the background of possible competitors.
Опис
Ключові слова
освітній процес, soft skills, self-branding, educational process
Цитування
Білик В. Роль soft skills у створенні персонального бренду майбутніх учителів / В. Білик, В. Ялліна // Управління та інновації в освіті: досвід, проблеми та перспективи : зб. матеріалів міжнар. наук.-практ. конф., Одеса, 27–28 жовт. 2022. – Одеса, 2022. – C. 105–108.