Перегляд за Автор "Ялліна, В."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПЕРСОНАЛІЗОВАНЕ НАВЧАННЯ ЯК ВІДПОВІДЬ НА ВИКЛИКИ СЬОГОДЕННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-20) Ялліна, В.; Дрозд, М.Персоналізація сьогодні є ключовим трендом сучасного навчання. Учня необхідно навчити як фундаментальним знанням, а й навчити його вчитися, донести необхідність навчання протягом усього життя. Personalization is a key trend in modern education today. A student should be provided with fundamental knowledge, taught how to learn and conveyed in the need to learn throughout life.
- ДокументРОЛЬ SOFT SKILLS У СТВОРЕННІ ПЕРСОНАЛЬНОГО БРЕНДУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ(Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2022-10-27) Білик, В.; Ялліна, В.У публікації досліджено роль soft skills у створенні персонального бренду майбутніх учителів. Термін soft skills у Оксфордському словнику визначається як особисті атрибути, що дозволяють ефективно і гармонійно взаємодіяти з іншими людьми. Серед актуальних навичок зазначено вміння вирішувати складні задачі, критичне мислення. Актуальність використання self-branding в освіті пояснюється завдяки впровадженню дистанційної, змішаної освіти на фоні пандемії, через COVID-19. Зазначено, що вміння створити персональний бренд має стати передумовою успішної самопрезентації майбутнього вчителя на ринку праці та особистісною характеристикою на фоні можливих конкурентів. The publication examines the role of soft skills in creating a personal brand of future teachers. The term soft skills in the Oxford dictionary is defined as personal attributes that allow effective and harmonious interaction with other people. Among the relevant skills, the ability to solve complex problems, critical thinking is indicated. The relevance of the use of self-branding in education is explained by the introduction of distance, mixed education against the background of the pandemic, due to COVID-19. It is noted that the ability to create a personal brand should become a prerequisite for successful self-presentation of the future teacher on the labor market and a personal characteristic against the background of possible competitors.
- ДокументСОЦІАЛЬНИЙ ІНТЕЛЕКТ В КОМУНІКАТИВНІЙ КУЛЬТУРІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-20) Ялліна, В.; Цюра, М.У статті автори наголошують на необхідності формування комунікативної культури майбутнього вчителя у процесі професійного становлення. Соціальний інтелект є невід'ємною структурною складовою комунікативної культури педагога. In the article, the authors emphasize the need to form pre-service teacher’s communicative competence in the process of professional formation. Social intelligence is an integral structural component of a teacher’s communicative culture.
- ДокументСТРЕСОСТІЙКІСТЬ ЯК ПРОФЕСІЙНО ЗНАЧУЩА ЯКІСТЬ ВИКЛАДАЧА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-20) Ялліна, В.; Пахомова, Л.; Теряєв, А.Актуальність розглянутої проблеми зумовлена тим, що професія педагога є однією з найстресовіших і вимагає витрати величезних внутрішніх та зовнішніх резервів, самовладання та саморегуляції. Автори наголошують на актуальності формування стресостійкості у викладачів. The importance of the studied problem seems to be indisputable due to the fact that teaching is one of the most stressful professions requiring immense inner and outer reserves, an ability to maintain self-control and self-regulation. The authors note the relevance of formation of teachers’ stress resistance.