Формування фахових естетичних компетентностей майбутніх вчителів образотворчого мистецтва засобами графічного мистецтва
Завантаження...
Дата
2022-11-19
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Scientific Collection «InterConf+»
Анотація
У статті висвітлюються питання формування фахових естетичних компетентностей майбутніх вчителів образотворчого мистецтва засобами графічного мистецтва. Висвітлені дефініції «естетика», «естетична культура», «естетичне сприйняття» та «графіка». Проаналізовано деякі аспекти існуючих наукових досліджень. Підкреслено потенціал вивчення графіки як естетичної складової. Окреслені принципи формування професійно-творчої самореалізації вчителів образотворчого мистецтва. The article highlights the issue of the formation of professional aesthetic competences of future teachers of fine arts by means of graphic art. Definitions of "aesthetics", "aesthetic culture", "aesthetic perception" and "graphics" are highlighted. Some aspects of existing scientific research are analyzed. The potential of studying graphics as an aesthetic component is emphasized. The principles of formation of professional and creative self-realization of fine art teachers are outlined.
Опис
Ключові слова
естетичний розвиток, графічне мистецтво, вчитель образотворчого мистецтва, фахова підготовка, aesthetic development, graphic art, art teacher, professional training
Цитування
Алтухова А. В. Формування фахових естетичних компетентностей майбутніх вчителів образотворчого мистецтва засобами графічного мистецтва / А. В. Алтухова, І. І. Сітнік // Scientific Collection «InterConf+». – 2022. – № 27 (133): Concepts for the Development of Society’s Scientific Potential : Proceedings of the 3 rd International Scientific and Practical Conference, Prague, Czech Republic, November 19–20, 2022. – Pp. 128–136.