РОЗВИТОК ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ІЗ ЗНМ ІІІ РІВНЯ ЗАСОБАМИ ТЕАТРАЛІЗОВАНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2021
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У публікації досліджено розвиток діалогічного мовлення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення засобами театралізованої діяльності. Зв’язне мовлення відіграє провідну роль у процесі мовленнєвого розвитку дитини. Основною функцією зв’язного мовлення є комунікативна діяльність. Діалог є первинною природною формою мовного спілкування, класична форма мовленнєвого спілкування. Діалогічне мовлення є основною формою комунікації людини. Зазначено, що розвивати навички діалогічного мовлення можна за допомогою спеціально організованої театралізованої діяльності. Наприклад, спеціально розроблених сценок лялькового, пальчикового чи театру рукавичок. Діти виконуючи роль певного персонажа можуть вчитися правильно будувати фразу, звертатися до слухачів, підтримувати і завершувати спілкування, говорити виразно, у нормальному темпі, спілкуватися щодо обраної теми. The publication examines the development of dialogic speech in children with general underdevelopment of speech by means of theatrical activities. Coherent speech plays a leading role in the process of a child's speech development. The main function of communicative speech is communicative activity. Dialogue is the primary natural form of language communication, the classic form of speech communication. Dialogic speech is the main form of human communication. It is noted that it is possible to develop the skills of dialogic speech with the help of specially organized theatrical activities. For example, specially developed puppet, finger puppet or glove theater scenes. Playing the role of a certain character, children can learn to correctly construct a phrase, address listeners, maintain and complete communication, speak clearly, at a normal pace, communicate on a chosen topic.
Опис
Ключові слова
мовленнєвий розвиток, спілкування, театралізована діяльність, діти з особливими потребами, магістерські роботи, speech development, communication, theatrical activity, children with special needs, master's theses
Цитування
Пересічанська О. М. Розвиток діалогічного мовлення у дітей із ЗНМ ІІІ рівня засобами театралізованої діяльності / О. М. Пересічанська // Використання ресурсів позашкільної освіти у процесі соціалізації дітей з особливими освітніми потребами : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за заг. ред. Ю. Д. Бойчука]. – Харків, 2021. – С. 129–131.