ФОРМУВАННЯ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ УЧНІВ ІНКЛЮЗИВНИХ КЛАСІВ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2021
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У публікації досліджено формування міжособистісних стосунків учнів інклюзивних класів. Міжособистісне спілкування - необхідна умова життя людей, без нього неможливо повноцінно сформувати психічну функцію людини. Формування повноцінного спілкування особливо актуально для дітей з порушеннями розвитку. Зазначено, що велике значення для формування міжособистісних зв'язків учнів інклюзивних класів має співпраця вчителів з батьками учнів з обмеженими можливостями. Є потреба в необхідності розробки спеціального педагогічного забезпечення формування взаємодії школярів інклюзивного класу, зокрема, визначення та обґрунтування педагогічних умов, змісту і методів формування позитивних взаємин учнів з вадами зі здоровими ровесниками, розробки методичної підготовки вчителів до формування колективу інклюзивного класу, форм залучення до цієї роботи сімей. The publication examines the formation of interpersonal relationships of students in inclusive classes. Interpersonal communication is a necessary condition of people's life, without it it is impossible to fully form a person's mental function. The formation of full-fledged communication is especially relevant for children with developmental disorders. It is noted that cooperation between teachers and parents of students with disabilities is of great importance for the formation of interpersonal relationships of students of inclusive classes. There is a need for the development of special pedagogical support for the formation of the interaction of schoolchildren in an inclusive class, in particular, the definition and justification of pedagogical conditions, the content and methods of forming positive relationships of students with disabilities with healthy peers, the development of methodological training for teachers to form an inclusive class team, forms of involvement in this work families.
Опис
Ключові слова
інклюзивна освіта, освітній процес, діти з особливими потребами, спілкування, магістерські роботи, inclusive education, educational process, children with special needs, communication, master's theses
Цитування
Заможська Г. Ю. Формування міжособистісних стосунків учнів інклюзивних класів / Г. Ю. Заможська // Використання ресурсів позашкільної освіти у процесі соціалізації дітей з особливими освітніми потребами : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за заг. ред. Ю. Д. Бойчука]. – Харків, 2021. – С. 67–69.