МОТИВАЦІЯ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Завантаження...
Дата
2023-03-16
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У публікації досліджено мотивацію до педагогічної професійної діяльності майбутніх викладачів вищої освіти. Мотивація – це процес стимулювання науково-педагогічних працівників до здійснення ефективної діяльності, успішного виконання рішень та запланованих завдань, що є запорукою якісної освіти. Серед основних факторів, які негативно впливають на мотивацію професійної діяльності викладачів закладів вищої освіти, можна виділити такі: відсутність необхідного державного фінансування, надмірне навантаження на викладача. The publication investigates the motivation for pedagogical professional activity of future higher education teachers. Motivation is the process of stimulating scientific and pedagogical workers to carry out effective activities, successfully implement decisions and planned tasks, which is the key to quality education. Among the main factors that negatively affect the motivation of professional activity of higher education teachers are the following: lack of necessary state funding, excessive workload of the teacher.
Опис
Ключові слова
мотивація, педагогічна діяльність, майбутні викладачі, заклади вищої освіти, motivation, pedagogical activity, future teachers, higher education institutions
Цитування
Пономарьова М. С. Мотивація до педагогічної професійної діяльності майбутніх викладачів вищої освіти / М. С. Пономарьова // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали VIІ Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 16–18 берез. 2023 р. – Харків : ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2023. – С. 914–916.