Перегляд за Автор "Пономарьова, М. С."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМОТИВАЦІЯ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Пономарьова, М. С.У публікації досліджено мотивацію до педагогічної професійної діяльності майбутніх викладачів вищої освіти. Мотивація – це процес стимулювання науково-педагогічних працівників до здійснення ефективної діяльності, успішного виконання рішень та запланованих завдань, що є запорукою якісної освіти. Серед основних факторів, які негативно впливають на мотивацію професійної діяльності викладачів закладів вищої освіти, можна виділити такі: відсутність необхідного державного фінансування, надмірне навантаження на викладача. The publication investigates the motivation for pedagogical professional activity of future higher education teachers. Motivation is the process of stimulating scientific and pedagogical workers to carry out effective activities, successfully implement decisions and planned tasks, which is the key to quality education. Among the main factors that negatively affect the motivation of professional activity of higher education teachers are the following: lack of necessary state funding, excessive workload of the teacher.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ ДОРОСЛОГО НАСЕЛЕННЯ УКРАЇНИ(Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-08) Пономарьова, М. С.Дослідження мотивації дорослих до навчання є важливим кроком у розвитку освіти та самореалізації дорослого населення. У сучасному світі, де знання швидко змінюються, безперервне навчання стає необхідністю для всіх. Дослідження має на меті розкриття основних аспектів мотивації навчання дорослих в Україні та базується на теоретичних підходах до мотивації та аналізі набутого досвіду. The study of adult motivation to learn is an important step in the development of education and self-realization of the adult population. In today's world, where knowledge is changing rapidly, continuous learning is becoming a necessity for everyone. The study aims to reveal the main aspects of adult learning motivation in Ukraine and is based on theoretical approaches to motivation and analysis of experience.
- ДокументФОРМУВАННЯ СПРЯМОВАНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ДО ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Пономарьова, М. С.У кваліфікаційній роботі на основі аналізу психолого-педагогічної літератури розглянуто сутність ключових понять дослідження: "особистісний розвиток педагога", "професія", "професійний", "зростання", "кар'єрне зростання". Встановлено, що, поняття «професійне зростання» складається з таких понять, як "професія", "професійний", "зростання". Визначено складові професійного зростання : мотивація; самоосвіта та самовиховання, педагогічну спрямованість; саморегуляцію та саморефлексію. Доведено, що всі зазначені компоненти взаємодіють між собою і взаємозалежні, створюючи комплексний процес професійного зростання. Встановлено функції професійного зростання вчителів. Виявлено чинники впливу на майбутніх викладачів до спрямованості на професійне зростання. Розроблено програму дисципліни вільного вибору «Роль кар'єрного зростання в особистому та професійному житті». In the qualification work, based on the analysis of psychological and pedagogical literature, the essence of the key concepts of the study is considered: "personal development of a teacher", "profession", "professional", "growth", "career development". It is established that the concept of "professional growth" consists of such concepts as "profession", "professional", "growth". The components of professional growth are defined: motivation; self-education and self-education, pedagogical orientation; self-regulation and self-reflection. It is proved that all these components interact with each other and are interdependent, creating a complex process of professional growth. The functions of teachers' professional growth are determined. The factors influencing future teachers to focus on professional growth are identified. The program of the discipline of free choice "The role of career growth in personal and professional life" is developed.