ОСОБЛИВОСТІ ЗАСВОЄННЯ МОВЛЕННЯ ДІТЬМИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2023
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У публікації розглянуто засвоєння мовлення дітьми старшого дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвиненням, яке характеризується порушенням фізичних, фізіологічних і психологічних механізмів утворення фонем при збереженні нормального слуху та інтелекту. Основними причинами та проявами є недиференційована вимова пар або груп звуків, заміна одних звуків іншими, простішими за артикуляцією і менш складними для вимови дитиною та змішення звуків. The publication deals with the acquisition of speech by children of senior preschool age with phonetic-phonemic underdevelopment, which is characterised by impaired physical, physiological and psychological mechanisms of phoneme formation while maintaining normal hearing and intelligence. The main causes and manifestations are undifferentiated pronunciation of pairs or groups of sounds, replacement of some sounds with others that are simpler in articulation and less difficult for the child to pronounce, and sound mixing.
Опис
Ключові слова
порушення мовлення, корекційна робота, діти старшого дошкільного віку, speech disorders, correctional work, children of senior preschool age
Цитування
Шаровкіна А. В. Особливості засвоєння мовлення дітьми старшого дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвиненням / А. В. Шаровкіна // Формування життєвої компетентності осіб з особливими освітніми потребами в системі позашкільної, спеціальної та інклюзивної освіти [Електронне видання] : зб. наук. пр. [за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф.] / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за заг. ред. Ю. Д. Бойчука]. – Харків : ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2023. – С. 600–603.