Перегляд за Автор "Шаровкіна, А. В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗМІСТ ЛОГОПЕДИЧНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Шаровкіна, А. В.У статті досліджено логопедичну роботу з дітьми дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення. Зазначено, що фонетико-фонематичний недорозвиток мовлення є одним із найпоширеніших мовленнєвих порушень дітей дошкільного віку, який полягає у порушенні фізичного, фізіологічного і психологічного механізмів фонемоутворення при збереженні нормального слуху та інтелекту. Такий важкий ступінь мовленнєвого порушення потребує ґрунтовної змістовної роботи, що повинна мати систематичний та послідовний характер, що може бути забеспечено тільки спеціальною корекційною програмою навчання дітей із фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення. Яскравим прикладом такої програми є програма корекційної роботи з розвитку мовлення дітей із фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення Ю. В. Рібцун. The article examines speech therapy work with children of preschool age with phonetic and phonemic underdevelopment of speech. It is noted that the phonetic-phonemic underdevelopment of speech is one of the most common speech disorders of preschool children, which consists in a violation of the physical, physiological and psychological mechanisms of phoneme formation while maintaining normal hearing and intelligence. Such a severe degree of speech impairment requires thorough meaningful work, which must be systematic and consistent in nature, which can only be provided by a special correctional program for teaching children with phonetic-phonemic underdevelopment of speech. A vivid example of such a program is the program of corrective work on the development of speech of children with phonetic-phonemic underdevelopment of speech by Yu. V. Ribtsun.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ЗАСВОЄННЯ МОВЛЕННЯ ДІТЬМИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Шаровкіна, А. В.У публікації розглянуто засвоєння мовлення дітьми старшого дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвиненням, яке характеризується порушенням фізичних, фізіологічних і психологічних механізмів утворення фонем при збереженні нормального слуху та інтелекту. Основними причинами та проявами є недиференційована вимова пар або груп звуків, заміна одних звуків іншими, простішими за артикуляцією і менш складними для вимови дитиною та змішення звуків. The publication deals with the acquisition of speech by children of senior preschool age with phonetic-phonemic underdevelopment, which is characterised by impaired physical, physiological and psychological mechanisms of phoneme formation while maintaining normal hearing and intelligence. The main causes and manifestations are undifferentiated pronunciation of pairs or groups of sounds, replacement of some sounds with others that are simpler in articulation and less difficult for the child to pronounce, and sound mixing.
- ДокументПідвищення ефективності логопедичного впливу в роботі з дітьми старшого дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвиненням за допомогою інформаційних технологій(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Шаровкіна, А. В.У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз особливостей засвоєння мовлення дітей старшого дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвиненням. Проаналізовано сучасні напрями корекційно-логопедичної роботи з дітьми старшого дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвиненням. Означено роль інформаційних технологій у підвищенні ефективності логопедичного впливу в роботі з дітьми старшого дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвиненням. Описане експериментальне дослідження з підвищення ефективності логопедичного впливу в роботі з дітьми старшого дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвиненням із використанням інформаційних технологій. In the qualification work, a theoretical analysis of the features of speech acquisition of older preschool children with phonetic-phonemic underdevelopment was carried out. Modern directions of correctional and speech therapy work with children of older preschool age with phonetic and phonemic underdevelopment are analyzed. The role of information technologies in increasing the effectiveness of speech therapy in working with children of older preschool age with phonetic and phonemic underdevelopment is determined. An experimental study on increasing the effectiveness of logopedic influence in working with children of older preschool age with phonetic-phonemic underdevelopment using information technologies is described.