ЦІННІСНІ АСПЕКТИ СУБ’ЄКТ-СУБ’ЄКТНОЇ ВЗАЄМОДІЇ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ: ІСТОРІЯ, ТЕОРІЯ, ТЕХНОЛОГІЇ РЕАЛІЗАЦІЇ
Завантаження...
Дата
2023
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o. (Česká republika), Publishing Group „ Vědecká perspektiva “
Анотація
У публікації схарактеризовано напрями й педагогічний інструментарій
реалізації на рівні базової школи реформування профільної школи, яке має відбутися до 2027 року, коли до 10 класу буде зараховано учнів, які вступили на навчання 2018 року. Реформа загальної середньої освіти стартувала 2018 року з початку набору учнів до першого класу. Перехід базової школи на рейки нової української школи здійснено 2022 року. Зважаючи на системні зміни в організації освітнього процесу в закладах середньої освіти, реформа фокусує увагу на двох основних новаціях – компетентнісній парадигмі освіти й педагогіці партнерства, які мають стати базисом її реалізації на всіх рівнях середньої освіти – від початкової до профільної. The publication describes the directions and pedagogical tools for for implementing the reform of specialized schools at the basic school level, which should take place by 2027, when students who entered the 10th grade will be enrolled in who started school in 2018 will be enrolled in the 10th grade. The reform of general secondary education started in 2018 with the start of enrollment in the first grade. The transition of basic schools to the new Ukrainian school system in 2022. Given the systemic changes in the organization of the educational process in secondary process in secondary education, the reform focuses on two main innovations on two main innovations – the competency-based paradigm of education and partnership pedagogy, which should become the basis for its implementation at all levels of secondary education – from primary to specialized.
Опис
Ключові слова
реформа загальної середньої освіти, педагогіка партнерства, освітній процес, Нова українська школа, ціннісні аспекти суб'єкт-суб'єктної взаємодії, reform of general secondary education, pedagogy of partnership, educational process, New Ukrainian school, value aspects of subject-subject interaction
Цитування
Зеленська Л. Д. Ціннісні аспекти суб'єкт-суб'єктної взаємодії учасників освітнього процесу: історія, теорія, технології реалізації / Л. Д. Зеленська // Moderní aspekty vědy : mezinárodní kolektivní monografie. – Česká republika, 2023. – Svazek 27. – Str. 89–135.